3 Nisan 2012

Loreal infallible far

Merhaba, yine bilgisayarim bozuk ama yeni farlarimla ilgili yazi da yazmak istedigim icin yaziyi telefondan yazacagim.
Lorealin bu farlarinda uzun zamandir gozum vardi ama cok farim oldugu icin tanesine 25 TL vermek istemedim . Bu arada farlarin fiyatlari Boynerde 39 TL iken Gratisde 24.90 TL. Ama ben sonucta fari %20 indirim yapmis olan Watsons'dan aldim. Hafta sonu indirim vardi dayanamayip iki tane aldim. Tanesi 18-19 TL gibi oldu.
Farlar oldukca yumusak ve kolay suruluyor ve tam rengini de veriyor. Ben Enigmatic Purple ve Flashback Silver adli renkleri aldim. İki gundur kullaniyorum, gun boyunca topaklanma ve silinme yapmadi o nedenle bu renkler denemeye deger. Hatta Loreal yine indirim yaparsa iki renkte daha gozum de var.
İndirimde bulursaniz siz de kacirmayin alin.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...