3 Temmuz 2012

Günün ojesi.. Sephora 73 numara..

Günaydın.. Hafta sonu Sephora alışverişimden aldığım minik ojelerden birini sürdüm bugün. Sephora'nın ojeleri genelde çok güzel oluyor, üstelik sürülmeleri ve kurumaları da çok kolay. 73 numara içinde gümüş rengi simler bulunan çok tatlı bir lila-mor renkli bir oje, bütün simli ojeler gibi güneşte ve ışıkta şahane duruyor. Biraz kokusu var ama sürümü çok kolay çünkü fırçası oldukça geniş, sürülürken neredeyse bütün tırnağı kaplayarak, bir tek harekette sürülebiliyor. Bu sefer fırçayı çekmedim ama bir sonraki Sephora ojede fırçayı da göstereceğim. Şimdi görsellere bakalım..




İşte görüldüğü gibi pırıl pırıl, ışıl ışıl bir oje ve çok sevdim kendisini. Bu hafta ful Sephora indiriminden aldığım ojeleri sürmeye karar verdim bu sayede. Ojeler indirimde 3 TL. normal fiyatları 10 TL. gibiydi galiba.


Gece evde flaşsız çekilenler..



Sanat eserlerim..:-))


Ve günlük kombinasyon..

Bugünkü ojemi çok sevmiş bulunuyorum. Sephora indirimi henüz devam ediyor, gerçi birşey kalmamış ama kalan ojelerden hala alınabilir sanırım, her mağazada farklı ojeler vardı çünkü.
Sevgiler..

3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...