2 Temmuz 2012

Her güne bir oje.. China Glaze It's Alive..

Günaydın.. China Glaze'in Holloween koleksiyonunu görür görmez iki rengi mutlaka almak istemiştim ve en sonunda cuma günü ojeler benim oldu. Efe Kozmetik'in işletmecisi sevgili Dilek Hanım ojeleri benim için temin etti ve ben de Cumartesi günü sürdüm. Aslında dün akşam çıkarıp, bu gün için başka oje sürecektim ama evde 6 gündür falan misafir var ve dün gezmediğimiz yer bırakmadık. Yorgunluktan ölüyorum o nedenle dün ne oje çıkarabildim, ne de Sephora ve TBS indirimlerinden aldığım cicileri fotoğraflayabildim. Neyseki sonunda gittiler ve bu akşam istediğimi rahat rahat yapabileceğim.
China Glaze it's alive yine simli ağırlıklı yeşil-siyah bir oje, tabiki güneş altında pırıl pırıl parlıyor. Ben iyice yoğun olsun, renk kendisini göstersin diye 3 kat sürdüm ama iki katta istenilen rengi veriyor ve kolay bozulan bir oje de değil. Holloween koleksiyonu demeseler aklıma bile gelmezdi ama sırf bu nedenle renk bana Ghost Buster filmindeki hayalet ektoplazmasını hatırlatıyor. Belki onlar da böyle birşey düşündüler rengi yaparken ve ismini de koyarken. Chinaların tek kusuru biliyorsunuz ilk açıldığında gelen o korkunç oje kokusu, neyseki zamanla azalıyor o koku da sürekli solumak zorunda kalmıyoruz. Neyse biz görsellerimize bakalım artık..


 Gölgede..


Güneş ışığında..


Sabah erkenden..

Ve Vintage..

Ben bu rengi çok beğendim. Bu akşam yine Efe Kozmetik Dilek Hanım'ın bana denemem için verdiği değişik bir simli oje çıkarma tekniğini deneyeceğim. Bakalım sonuç iyi olursa baya bir rahat edeceğiz sanırım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...