10 Ağustos 2012

Günün Ojesi.. Rimmel London 700 Block your Green..

Günaydın.. Bugünkü ojem yine bir Rimmel London ama bu sefer kokulu olmayanlardan. Bu ojeleri de sanırım yeni çıkardı Rimmel çünkü bunlar quick to dry olarak değil lasting finish olarak geçiyorlar. Ojenin rengi çok canlı bir yeşil ve sürümü  çok kolay hemen dikkatli sürülürse tek kat ile kapatıyor. Ben yine yeni
oyuncaklarımla üzerine eklemeler yaptım.







 Bugün yaptığım manikürü çok sevdim, bu yeni oyuncaklarla oynamak hakikaten çok zevkli.
Sevgiler..





4 yorum:

  1. Rimmel'in ojelerini çok seviyorum ben..rahat sürülüyor, kapatıcı ve çabuk kuruyor...bu rengi çok güzelmiş!

    YanıtlaSil
  2. Renk çok güzel zaten ama puantiyelerle çok tatlı olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. @nilgun..haklisin gercekten pek cok markadan iyiler..
    @kozmetikperisi.. Tesekkur ederim..:)))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba.Blogmdakı cekılıse katılırsan cok mutlu olurum sevgiler:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...