5 Eylül 2012

Apricot Almond Oil Mud Mask..

Bu maskeyi de daha önce burada anlattığım maske ile birlikte Gratis'den almıştım. 2 gündür de yüzüme bu maskeyi uyguluyorum. Daha önce de bahsetmiştim, bu poşet maskeler tek seferlik deniyor ama içinden en az iki kullanımlık ürün çıkıyor. Bunu da iki gündür kullanmama rağmen hala içinde biraz var. Onu da yarın süreceğim tabi kurumazsa. Üzerinde çamur maskesi yazmakla birlikte, içinde beyaz sıvı sabun-krem kıvamında bir ürün var, onu ya fırça ya da al yardımı ile bütün yüze, boyuna ve hatta dekolte bölgesine de dağıtmak gerekiyor. Süresi 15 dakika olarak verilmiş ama daha fazla tutmaktan bir zarar gelmez o nedenle ben 20-30 dakika tutuyorum, sıkılma süreme göre. Daha sonra da direk su ile yıkamak yerine yüz temizleme süngerleri ile hafif tampon hareketleri ile maskeyi yüzümden temizliyorum. Böylece maskenin fazlası gitmiş ama alt tabakası hala yüzümde kalmış oluyor ve gece boyu nemlenme, yenilenme artık o maskenin işlevi neyse devam ediyor. 



Kayısı ve badem yağlı çamur maskesi, kullanması, sürmesi kolay bir maske, kokusu da gayet hoş. temizlendikten sonra da ciltte güzel bir gerginlik ve nem hissi bırakıyor. Bu poşet maskeleri alıp kullanmaya devam edeceğim, gerçekten fiyatlarına göre iyiler. Gratis veya Watsons'lardan buna benzer maskeleri 3-5 TL. arasında temin etmek mümkün.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. bende bu maskeleri severek kullanıyorum canım.Gerginleştirme hassas cildime pek yaramıyor ama özellikle watsonsun papatyalı canlandırıcı maskesi çok hoş.tavsiye edilr:)Sevgiler:)

    cosmo-trend.net

    YanıtlaSil
  2. @cosmotrend.. denerim onu da.. gerginlik istemiyorsan daha önce anlattığım köpük maskesini dene o da çok güzel..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...