20 Eylül 2012

Günün Ojesi..Essence Galactic Black..

Günaydın.. Gerçi çok da aydınlık bir sabah değil ama kış geliyor ve artık byle sabahlar çoğunlukta olacak sanırımki. Artık FlorMar DuoChrome koleksiyonunun 7 ojesinin 4'ünü sürdüğüme göre biraz başka ojelere geçebilirim diye düşündüm ve dün sürülmeyi bekleyen Essence ojelerimden Galactic Black'i sürmeye karar verdim. Hem havaya uydu hem de uzun zamandır sürmediğim kış-koyu renkleri sürmeye başladım, ama iki gün sonra hava yine ısınır, açar o zaman dönerim yaz renklerime. Galactic Black içinde mini mini simli ışıltılar olan bir siyah, bu özelliği ile değişik ama açıkçası o ışıltılar çok fazla belli olmuyor, sanki düz bir siyah oje sürmüş gibiyim. Sürümü rahat oldu ve koyu renk bir ojeye göre de çabuk kurudu.




Ve özel istek üzerine :-)) günlük armparty. 

Işıltıları şişede görmek mümkün ama tırnaklarımdakiler gözükmüyor, o kadar miniminicikler. Üstteki resimler yapay ışık ve alttaki iki resim ise doğal ama güneşsiz ortamda çekildi. Güneşli havada çekebilsem minik ışıltıların daha rahat görülebileceğini düşünüyorum. Ama bugün güneş olmadığı için çekemedim malesef. Artık böyle idare edeceğim..:-))
Sevgiler..

4 yorum:

  1. bebeğim eskiden bilekliklerinle birlikte görüyorduk ojelerini valla gözüm gönlüm açılıyordu:) yine öyle istiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. @özge.. aa evet haklısın bugün koymamışım.. hemen bir resim ekliyorum şimdi..

    YanıtlaSil
  3. @özge... :-)) bundan sonra koyarım hep..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...