25 Kasım 2012

Günün Ojesi CG üstü Snow White Prince Charming..

Günaydın.. Bu haftaya blogum geri geldiği için oldukça mutlu başladım. Umarım bir daha böyle birşey olmaz. Herşeyin iyi olmasını umuyor ve bugünkü ojeme geçiyorum. Dün akşam da söylemiştim, dün sürdüğüm China Glaze Blue Year's Eve üzerine süs yapacağım diye, ve bu ojenin üzeirne en çok yakışacak/yakışan ojelerden birini buldum; Essence Snow White Koleksiyonundan Prince Charming. Bu ojenin üzerinde adı gibi çekici bir hal oluşturdu. Özellikle yılbaşına yaklaşırken tırnaklarım ışıl ışıl oldu. Yılbaşına yaklaşık bir ay kaldığına göre, bu dönemi tamemen yılbaşına dönük tırnak renkleri ve süslemeleri ile geçireyim diyorum.

 Ojenim içindeki mavi-gümüş rengi pullar harika bir yılbaşı efekti yaratıyor bence. Bu koleksiyonun sınırlı sayıda üretilmiş olası çok yazık, her zaman alınabilecek bir oje bu çünkü. 


Bugünkü yüzük kombinasyonumuz hafta sonu Kadıköy'den aldıklarımla yapıldı. Bugün taktıklarımızn hepsi yeni ve sanırım en pahalısı da 3.50 TL.'dir. Aldıklarımın devamını da yarın göstereceğim.
Sevgiler.

6 yorum:

  1. Canım blogunu geri almana çook sevindim o kadar emek o kadar yazııı, neyse ki artık sorunun kalmamış:)

    Lacivert tonları sanki hep senin rengin! :)

    YanıtlaSil
  2. SnowWhite serisinin ojelerini ben de çok beğendim..Ayrıca minik kedili yüzüğüne bayıldım...

    YanıtlaSil
  3. @Nilgün. snow white'ın en iyi simli ojesi bu bence.. teşekkürler ayrıca..

    YanıtlaSil
  4. @7-24makyaj..teşekkür ederim.. gerçekten üzerimden yük kalktı sanki.. işallah bir daha olmaz..
    evet bu ara bu tonlara taktım ben..:-))

    YanıtlaSil
  5. @güzelliknehri.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Prince charming cidden adı gibi :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...