23 Kasım 2012

Günün Ojesi.. Sephora 84 Numara..

Günaydın. Bugün yine tam elim karanlık renklere gidiyordu ki ikisinin arası hem parlak hem de sonbahar-kışa yakışacak bir rengim olduğunu farkettim. Sephora'nın son indiriminden 3 TL.'ye aldığım 84 numaralı mor oje. İçinde minik ışıltılar bulunan pasparıl bir mor oje. Sephora ojelerin minikliğine bakmayın, fırçaları o kadar genişki tek sürüşte hele de tırnaklarınızı küçük ve kısa ise işi bitirmek mümkün. Benim tırnaklarım uzun olduğu için 2 kat sürdüm ve istediğim renk oldu. Ojelerin normal zamanlardaki fiyatları 10-11 TL. gibiydi yanılmıyorsam, bu fiyat normalde 5 ml. olan ojeler için çok gibi geliyor bana, o nedenle çok beğendiğim bir renk olmadığı sürece indirim harici oje almıyorum. Ama ojelerin kalitesi gayet iyi, kokması da yok ve  özellikle bu oje neredeyse sürer sürmez de kurudu. Ancak biraz kremsi yapıda olduğu için yine de kurusa bile dikkat etmek lazım bir süre daha. Oje mat görünümlü olmasa bile, mat bitişli bir oje.


 Üzerine de ışıltısını denemek için Essence 04 numara Space Queen sürdüm çok güzel ışıltıları olan bir oje, ama bu sürdüğüm zaten ışıltılı oduğu için çok anlaşılmadığını düşünüyorum. Bunu daha sade bir oje üzerinde de test edeceğim.


Aslında renk tam bir morken, kameraya mavi gibi göründü o nedenle de rengin üzerinde biraz oynama yaptım. Yine de tam rengi yansıtmış sayılmaz.
Sevgiler..

5 yorum:

  1. Güzel bir mor olduğunu tahmin ediyorum canım söylediğin gibi mavi görünmüş ama tırnaklar süper:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzeelll <3 <3 <3
    ben indirimsiz zamana denk geldiğimden 10tl den 3 tane sephora almıştım :( bile bile kazık yediğimin resmi kaydıdır

    YanıtlaSil
  3. @cosmotrend.. teşekkürler.. evet renk aslında tam tam mor...
    @kontes.. bazı renkler indirime hiç girmiyor tabi ben de çok beğendiğim bir tanesini almıştım 10 tl ye.. olur arada öyle :-))

    YanıtlaSil
  4. Oy oy oy, mor ojeeeee! Pek guzelmis, gule gule kullan.

    YanıtlaSil
  5. @tannesi.. teşekkürler..:-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...