10 Aralık 2012

Günün Ojesi China Glaze Holly-Day..

Günaydın. Yılbaşı moduna iyice girmeye başladım ben yavaştan, gerçi henüz yılbaşında ne yapacağım bile belli değil. Muhtemelen de kös kös evde oturacağım ama olsun. Bugün sürdüğüm ojeler China Glaze'in yine geçen sene hediye setleri içerisinde çıkardığı ojelerden, bir tanesi Holly-Day. Burada China çok güzel bir kelime oyunu yapmış, ilk aldığımda da dikkatimi çekmişti. Üzerine de yine geçen seneki yılbaşı hediye setleri içinde yer alan ve benim Efe Kozmetik'den aldığım ama daha sonra tek olarak da satışa sunulan meşhur Twinkle Lights var. Bu Twinkle Lights şimdiye kadar bütün simli ojeler içinde favorim olmuş bir ojedir, çok severim o nedenle yılbaşı haricinde kullanmaya da kıyamıyorum. Zaten şişesi minik, 2-3 defa daha sürsem bitecek.

 Yeşilin güzelliği gibi de yok. 2 katta tam rengini verdi ve öbür elime Twinkle Lights'ı sürene kadar da kurumuştu. Oje dediğim gibi geçen seneye ait ama ne bir kuruma ne bir yoğunlaşma hiç bir sorunla karşılaşmadım.

Vee işte içinde  tam  yılbaşı ışıltıları taşıyan sevgili ojemiz Twinkle Lights. Bu oje hakikaten ışık altında ağaçların üzerinde yanıp sönen yılbaşı ışıkları izlenimini veriyor. Adı üstünde yani.

Günlük yüzük kombinasyonu.

Belki farketmişsinizdir, simli ojeyi iki elime de sürmüyorum. Çünkü resimleri sabah çekebildiğim için, sürdüğüm asıl rengi de göstermek istiyorum öncelikle. Bazen böyle kalıyor, bazen de işe geldiğimde diğer elime de sürüp, aradaki farkı kaldırıyorum. Ama şimdiye kadar kisenin dikkatini çekmedi ya da alıştıkları için tuhaf bulmadılar bilemiyorum.
Sevgiler..

13 yorum:

  1. China glaze ojelerin her rengi benim çok hoşmuma gidiyor çünkü renkleri aynı şişedeki renkler gibi çıkıyor tek katta bile :) sim ve yeşil güzel bir birleşim olmuş ;)

    YanıtlaSil
  2. @elidaa. bu renk yeşilin en sevdiğim tonlarından biri bayılıyorum.. simler de rengi tam tutturuyor..

    YanıtlaSil
  3. Twinkle Lights aldigim ilk cg ojesi bnm , cok ozel bi oje :))

    YanıtlaSil
  4. simsiz halide çok güzel ama simle birleşince nefis olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. @naslı.. evet ben de özenle saklıyorum ojeyi..
    @kozmetikperisi..bu sim zaten tam bir bomba..her oje üzerinde süper duracaktır..
    @başakz..teşekkürler hemen bakacağım bloguna..

    YanıtlaSil
  7. Yeşil ojeyi en çok bugünlerde seviyorum.Tam yılın bu dönemine uygun birkaç renkten biri :)

    YanıtlaSil
  8. o yeŞiLE BAyıldım yahu! one harıka canLı cam gibi biR renkTİR ..
    ayrıca cok merak eddım bu tırnaklara nasıl bakıyorsun maşallah tütü benımkıler uzatınca kırılıyor bazen bakım sırrın warmı *

    YanıtlaSil
  9. @ırmak..evet tam çam ağacı yeşili.. üzerine de parlak kırmızı süsler çok yakışıyor..
    @matruşka.. teşekkürler.. tırnak bakımıyla ilgili bir yazım var blog etiketlerinde tırnak bakımı altında.. orda anlattım ayrıntılı..

    YanıtlaSil
  10. Yesil in ayni rengi baska bir markada var mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senabilen.. Olması lazım araştırayım senin için :))

      Sil
  11. rEca ederım kıss hemen bakıyorum MERak ettım zorlu yollardan gecıyor olsa gerek bukdr saglam durduklarına goRe..:D

    YanıtlaSil
  12. wowwwww o yeşil oje harikaymış! Birsüre önce kolye yaparken kolyenin taşlarını ve detaylarını boyamak için aramıştım o yeşili, bu kadar güzelini bulamamıştım:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...