6 Şubat 2013

Günün Ojesi.. Essence Miami Roller Girl 03 Numara Four Wheel Drive üstü Havyar Manikür..





Günaydın. Uzun zamandır aklımda yine havyar manikür uygulaması yapmak vardı ve okuyucularımdan Seregon'un da isteği ile bugün Essence Miami Roller Girl koleksiyonundan Four Wheel Drive isimli pembe oje üzerine havyar manikür yaptım. Biliyorsunuz havyar manikür Ciate markası ile trend oldu ve şimdi Sephora bu ojeleri getirmiş. Fiyatları da 59 TL. galiba yanılmıyorsam. Ama ben size daha önce bahsettiğim DBMSKozmetik'den 12'li set halinde aldım. Ciate'nin uygulamasını gördüm ama yapmadığım için nasıldır, kolay mı zor mu diye bir yorum yapamayacağım. Ben uygulamayı daha değişik şekilde yapıyorum.

   Aldığım minik boncuklar böyle set olarak satılıyor ve ben uygulamasını ojenin ikinci katını sürdükten sonra direk tırnağımı minik kutucuğun içine batırmak sureti ile yapıyorum. Ojenin ikinci katını sürün ve tırnağınızı hafifçe kutudaki boncuklara batırın, hepsi bu. Daha sonra kurumasını beklerken parmağınızla yavaş yavaş boncukların üzerine baskı yapın. Bu şekilde daha iyi yapışacaklar ve sabitleneceklerdir. Daha sonra isterseniz üzerine 1 ince kat topcoat sürebilirsiniz. Ben böyle bir şeye gerek duymadım. Gece yatarken birkaç boncuk düşmüş tabi ki ama sabah uyandığımda boncuklarımın büyük bir kısmı yerinde duruyordu.

 Miami Roller Girl-Foru Wheel Drive'dan da bahsedelim biraz. Oje bu koleksiyondan denediğim ilk oje sanırım. Rengine ve sürümünün kolaylığına bayıldım. Fırçası Essence'in bu büyük ojelerinde olduğu gibi geniş ve tek hamlede bütün tırnağı kapladı. Ayrıca kuruması da çok çabuk oldu. Bu koleksiyona ait ojeler hala bazı Gratis'lerde var, bulursanız alın derim.
Boncuklarımın sabah görünüşleri.. Uçlardan biraz gitti evet ama topcoat sürseydim eminim onlar da yerinde duruyor olurdu. 

 Gece ilk yapıldığı hali, daha ojeler bile kurumadan çektim resmi..

Gece...

Sabah... Uçlarından minik minik bir kısmının gitmiş olmasına rağmen, genel görüntü yine de fena değil. Bütün tırnağa uygulama yapmak istiyorsanız da Ciate'de olduğu gibi minik bir huni yardımı ile tırnağın üzerine dökebilir veya tırnağı kutusunun içine daha fazla ve yoğun batırabilirsiniz.  Normalde çıkarırken de tırnaklarımdan iterek çıkartıyorum. Başka türlü çıkmıyor çünkü. Ama oje üzerinde olduğu için de tırnağa zarar vermiyor.

 Yüzükler.. Bugün bol yüzük takma günüm..

Genel oje ve yüzük görünüşü..

Bu minik boncukları çok seviyorum, sık sık yapmıyorsam da üşendiğimden oluyor ama aslında yapımı çok kolay ve fazla da vakit almıyor. Bundan sonra daha sık olarak yapmayı düşünüyorum. Siz de denemek istiyorsanız  buradan sipariş verebilirsiniz.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Pembenin üzerine çok şık durmuş :))

    YanıtlaSil
  2. @kozmetikaynası.. Mutlaka değişik versiyonlarını sa yapacağım bunun :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...