22 Şubat 2013

Günün Ojesi Pastel 46 ve Rimmel London Ruby Crush..

Tünaydın.. Sabah taaa Fatih'e kan vermeye gidince dönmemiz gecikti dolayısı ile yazılar da gecikti. Hemen günün ojesini yazacağım en azından. Havanın kapalı ve yağmurlu olmasına inat renkli ve parlak ojeler sürdüm bugün, öncelikle çok tatlı bir kırmızı olan Pastel 46'yı kullandım ve üzerine de Rimmel London'ın Precious Stones serisinden 002 numarası Ruby Crush'ı sürdüm.

 Önce Pastel 46 sürülür..

 Üzerine Rimmel London Precious Stones Ruby Crush eklenir..
 Ruby Crush..

 Bir de filtreden geçirilir..

En son olarak da kırmızılara uygun yüzükler seçilir..

Ruby Crush tek başıan da sürülebilecek bir ojeymiş ama boşluk kalmasın, renk tutsun diye Pastel 46'nın üzerine sürdüm bu sefer, bir dahaki sefere tek başına da deneyeceğim. Çok keyifli, çok kolay sürülen ve hemen kuruyan bir oje, tırnakta pütürlü bir dokusu da yok. Ama yine de çıkarmasının zor olacağını ve folyo yöntemine baş vuracağımı tahmin ediyorum. Bu ara yine simli ojelere merak sardım, daha süremediğim o kadar çok oje var ki, haftaya devamı gelecek.
Sevgiler..


11 yorum:

  1. Simli hali çok güzel görünüyor, görünüşü çok güzel de dediğin gibi çıkarması bir dert :)

    YanıtlaSil
  2. of dıyorum oooff ki ne of! coook sık olmus kuzum!

    YanıtlaSil
  3. Bu ikiliye ba-yıl-dım! ayrıca yüzüklerin ne kadar güzel tamamlamış tırnaklarını :)

    YanıtlaSil
  4. Özellikle Rimmel'i sürdükten sonra çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. Ya geçmiş olsun, umarım önemli bir şey değildir.
    Kırmızı oje çok güzel ^^ Rimmel'in bu serisinin diğer ojesi pürüzlü bir yapıya sahipti. Bu öyle değilse,çok daha iyi :)

    YanıtlaSil
  6. ben de geçenlerde aldım aynısını. kullanmak nasip olmadı daha. china glaze in buna çok benzeyen var bi tane. onu andırıyor.
    çok yakışmış. aslında tam christmas ojesi bence :)

    YanıtlaSil
  7. @sevdas.. Neyseki folyo yöntemi var cmt yüksük bulursam bir de öyle deneyeceğim..
    @seraptan.. Teşekkürler canım :))

    YanıtlaSil
  8. @kozmetikturu.. Bence de öyle olduu :))
    @ırmak.. Teşekkürler canım rutin kontrol için gittim.. Diğerinden daha az pürüzlü bu kesinlikle..

    YanıtlaSil
  9. @nailedit.. Evet Love Marilyn adı bende var pzt bir karşılaştırma yapayım o zaman ben..

    YanıtlaSil
  10. yine oje-yüzük kombinasyonun beni benden aldı.

    YanıtlaSil
  11. @nymph.. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...