11 Şubat 2013

Vanilya Club Şubat Kutusu..

Uzun zamandır kutu yazısı yazmıyordum, hatta bu Vanilya Club'ı bırakacaktım ama nasıl oldu unutmuşum öylece üyeliğim devam etti. Neyse ki 2 aydır iyi şeyler gönderiyorlar ve genel olarak memnun kalıyorum.
Hemen gelenlere bakalım.. 


 Soldan sağa Fresh Look  makyaj bazı, henüz 1 kere denedim, biraz yoğun gibi daha sonra detaylı yazarım. Saç spreyi, pek kullandığım bir ürün değil ama bakalım denerim. Nuxe Youth and Radiance Fluid, antiaging gece kremi, henüz denemedim ama karar verebileceğim miktarda değil zaten. Fendi kadın-erkek parfüm testerları, kadın için olanı sevdim, ağır bir koku ama 50 ml.199 TL.'imiş zaten şu sırada almam zaten. Minik keçe kalp, çok şirin bir detay olmuş. Alessandro mini oje, rengi güzel deneyeceğim.

 Fresh Look oldukça yoğun yapıda bir krem..

Givency Lip Gloss testerları. Bu tarz lip glossları kullanamıyorum, ama nasıl olduklarına bakmak için her birini bir gün içinde sürüp bitireceğim.

Kutu genel olarak fena değil ama daha iyi olabilir tabi, bakalım göreceğiz. Ürünleri kullandıkça da detaylı yorumları gelecek.
Sevgiler..

5 yorum:

  1. Givenchy testerı sevdim :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. @bveç.. teşekkürler.. renkleri güzel de kullanması zor bu testerları..:-))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel kutu, her seferinde ayrı heyecan değil mi:)

    YanıtlaSil
  4. @deniz.. Evet alma sebeplerimden biri de bu zaten :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...