19 Mart 2013

Alix Avien DNA Mascara..

Bu mascarayı sanırım Watsons's'dan ve yine bir indirim zamanında almıştım. Fırçasının değişik şekli özellikle hoşuma gitti ve denemek istedim. O top şeklinde DNA sarmalına benzeyen fırçası ile minik kirpiklere de ulaşacağını düşünmüştüm ve yanılmamışım. Gerçekten de minik minik her bir kirpiğe ulaşıyor ve kolayca kirpiği kavrayıp sürülüyor.


Çok koyu ve yoğun kıvamlı bir mascara olmadığı için akmıyor ve bulaşmıyor. Kolayca ve her türlü temizleyici ile kolayca temizleniyor. Bu mascarayı burada paylaştığım pek çok makyajda da kullanmıştım. Kirpikleri güzel kıvırıyor, uzatıyor ve tek tek de ayırıyor ancak dolgunluk vermiyor. Bir de onu yapsaydı harika olacaktı ama tek kusuru da bu olsun. Denemek istediğim başka mascaralar olmasa tekrar alabileceğim bir ürün kendisi ve fiyatı da bildiğim kadarıyla 15 TL.'nin altındaydı. Siz de değişik bir mascara denemek isterseniz şans verebilirsiniz.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. bu tarz fırçaları daha başarılı buluyorum bende:) elimdekiler bitince deneyeceğim muhakkak :)

    YanıtlaSil
  2. @pekbilmiş..evet bence de başarılı bu mascara..

    YanıtlaSil
  3. fırçası çok değişik görünüyor,elimdekiler bitsin alıp denemeyi isterim..

    YanıtlaSil
  4. @goncat..evet memnun kalacağını düşünüyorum bu mascaradan..

    YanıtlaSil
  5. Çok çok değişik bi fırçaya sahipmiş hiç kullanmadım hatta ilk defa sende gördüm desem doğru olabilir :) Elimdekiler bitince deneyebilirim..

    YanıtlaSil
  6. @tuğçedemir.. Evet bu dna sarmalı bir tek bu mascarada var ben de denemek için almıştım memnun kaldım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...