11 Mart 2013

Golden Rose'dan Gelen Ciciler ve Günün Makyajı..

Cuma günü, daha doğrusu gecesi Golden Rose'dan gönderilen ürünlerim elime ulaştı ve cumartesi günü de gönderine ürünlerle bir makyaj yaptım hemen. 

 Üç ürün geldi, biri bu senenin de trendi olan bordo ruj 50 numara, bir adet kalem ve manyetik oje. Bu manyetik ojeleri ilk çıktığında çok zevkle alıp denemiştim, bende değişik renkleri de mevcut.  Ama çok da ilgimi çekmediler, gerçi bütün manyetik oje çıkaran markalar içinde Golden Rose'un  uygulaması en kolay olanı olduğunu söyleyebilirim. Manyetik ojeleri artık kullanmamakla birlikte, daha sonra göstermek için yeniden bir uygulama yapacağım.

 Ruj böyle şahane bir bordo, rengi çok sevdim. 

Tombul kalem gri renkte ve günlük kullanıma uygun.

Bu da ürünlerle yaptığım makyajım. Rujun nemlendirmesini sevdim, dudaklarımı kurutmadı. Kalemi ise bu seferlik liner olarak kullandım ama liner olarak çabuk dağılıyor, kalemin üzerinde belirttiği gibi,  far olarak kullanmak daha mantıklı olacak.
Bu da cumartesi makyajında kullanılan ürünler toplu halde..

Ürünler için Golden Rose'a çok teşekkür ediyorum. Gerçekten Türk firmalarının bu derece iyi işler yapmaları sevindirici oluyor.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. rujun rengi çok güzel, güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. @buseyavuz.. teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. @şebnemkayaol.. Çok trendy değilmi??

    YanıtlaSil
  4. Pek güzel görünüyor Audrey, güle güle kullan. :)
    Bu kalem farlar çok pratik oluyor. Keke biraz daha kalıcı olsalar. Rujun rengine bayıldım!

    YanıtlaSil
  5. @tannesi.. Teşekkürler.. Ruj güzelmiş evet kalemi de bazla falan kullanacağım kalıcılığı artsın diye artık..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...