4 Mart 2013

Günün Ojesi Catharine Arley 800 numara..

Günaydın. Bugün madem bahar geliyor biraz da açık renkler süreyim diye Catharine Arley'den bir süre önce aldığım ve aslında holografik koleksiyonda olduğunu sandığım nar çiçeği rengi ojeyi sürdüm. 

Ojenin holografik olduğu anlaşılmıyor, ışıkta bile çok belirgin bir renk değişikliği veya yansıma yapmıyor. Sadece içinde minik ışıltılar var o kadar.

Bu iki yüzüğü de cumartesi günü Kadıköy'den aldım, birbirinin aynı yüzükler takmayı seviyorum bu aralarda. O nedenle çifter çifter almaya başladım yüzüklerden.

Ojenin sürümü kolay, iki ince katta opak olması da ayrıca hoşuma gitti. CA ojeler uygun fiyatlı ve güzel ojeler ama ne yazık ki online haricinde mağazalarda bulmak zor. Ara ara bazı kozmetik depolarında denk gelirseniz almamazlık etmeyin. Onun dışında buradan ulaşıp sipariş verebilirsiniz. Yakında elimde olan diğer ürünlerini de tanıtmaya başlayacağım.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. normalde alyanstan başka nadiren yüzük takarım, fakat senin yüzükleri gördükçe canım yüzük almak istiyor!!! Ne yapacağız şimdi? :))

    YanıtlaSil
  2. @bveç.. :-)) ben de alyans takmıyorum artık.. hoşuna gidiyorsa ucuz birkaç yüzük alıp takabilirisn alyansınla uyumlu.. güzel olur bence..

    YanıtlaSil
  3. sende durduğu gibi güzel durmuyor gibi geliyor :))) başlayacağım artık bakalım :D

    YanıtlaSil
  4. @bveç.. alışkanlıkla ilgili bence gayet güzel duracaktır...:-))

    YanıtlaSil
  5. @kozmetikperisi.. :-)) teşekkürler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...