26 Mart 2013

Günün Ojesi China Glaze C-C-Courage..

Günaydın. Dün pazar günü Güzellik ve Bakım Fuarı'ndan aldığım China Glaze ojeleri sırayla tanıtacağımdan bahsetmiştim. İşte bu muhteşem ojelerin ilki, C-C Courage. Bu ojeyi son dakika Selim Bey'in göstermesi ile görüp aldım, iyi ki de almışım. Şimdi ojenin dokusu değişik, çok yumuşak yapılı ve kendinden ışıltılı değil simli bir oje. Ancak simler bir Prismatic koleksiyon ojelerindeki gibi büyük ve yoğun değil. Aynı şekilde dokusu da pürüzsüz değil ama yoğun simliler gibi de değil, daha çok hafif kadifemsi ama biraz pürüzlü bir dokusu var, bozmamak için topcoat kullanmadım.

Ne demek istediğimi anlatabildim mi bilemiyorum, tabi resimlerde tam da doku belli olmuyor. 

 Burada doku biraz daha belli olmuş.. Ben bu ojeyi muhtelif firmalardan çıkan Pixie Dust, Liquid Dust ve Textures gibi ojelerin dokusuna benzettim biraz.  Oje 2009 The Wizard of Oz Returns isimli koleksiyona ait. Sanırım isminden ötürü dikkatimi hiç çekmeyen bir koleksiyon, bir tek Doroty Who var bende o da zaten tam bir sim bombasıdır bu yapıda değildir. Ojenin MUA puanı da 4.5'muş ki çok iyi bir puan. Ojenin bir artısı da neredeyse sürer sürmez kuruması ve 2 katta tam kapatması oldu.

Yüzükler biraz buğulu çıkmış, niye böyle çekmişim bilemedim ben de üzerinde biraz oynadım.


 Ojenin tam görünüşü ve dokusu..

Bu da üzerinde biraz sanat çalışması yapılmış hali..

Bu fuar gerçekten de çok büyük bir fırsat oldu bu ojeleri alabilmek için, özellikle bütün ojeler denenebildiği için çünkü  gerçekten  denemeden hangi renk güzel hangi renk beklediğiniz gibi çıkmıyor bilemiyorsunuz.  Öyle 1-2 hayal kırıklığım olmuştur China Glaze'de ojelerin beklediğim gibi çıkmamasından ötürü. Chnai Glaze ojelere Tanaçan Kozmetik web sayfasından ulaşıp, satın alabilirsiniz.
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Tam bir bahar rengi çok güzel içim açıldı ohh :)

    YanıtlaSil
  2. @senabilen.. teşekkürler canım..:-))

    YanıtlaSil
  3. bayıldım buna. zaten her gün bloguna girip beğendiğim ojeleri not alıyorum bir kenara. çok zengin ve çok zevkli bir koleksiyona sahipsin :)

    YanıtlaSil
  4. @shhenapunk.. o zaman artık bir top10 oje listesi yapmak zamanı gelmiş..:-))) çok teşekkürler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...