15 Mart 2013

Günün Ojesi Orly Ingenue..

Günaydın. Dün arkadaşımı ziyarete gidince kendisiyle oje değiş tokuşu yaptık. Dün sürdüğüm Orly Emberstone'u ona verip ben de 2 tane değişik Orly ojeyi sürüp, denemek üzere aldım. Bugün sürdüğüm Ingenue daha önce dikkatimi çekmişti ama alıp almamakta tereddüt etmiştim. Bu şekilde hem denemiş, hem de hevesimi almış oldum.

 Ingenue içinde altın yansımalar olan, metalik bir bronz-pembe, pembesi benim için bir tık fazla. Ama içindeki ışıltılı yansımalar gerçekten çok güzel. ne yazık ki bugün yine hava yağmurlu, güneş ışığında olsaydı renk geçişleri ve yansımaları çok daha güzel görünebilirdi.

Dün yine pazara uğrayınca yine yeni bir yüzük aldım. satıcı buna Hadise yüzüğü dedi, ama ben ne Hadise'yi seyrediyorum ne de ne taktığından haberim var. Öylesine hoşuma gidince aldım. 

Yine Cymera ile yapılan bir çalışma. 

Orly ojeleri çok sever oldum bu ara, yeni koleksiyonların da gelmesini merakla bekliyorum.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. bende de var bu oje, gerçekten çok güzel <3

    YanıtlaSil
  2. @kontes.. evet evet sürümü kalitesi falan çok güzel sadece rengi benim için biraz fazla pembe o kadar..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...