21 Mart 2013

Muhteşem ve Kudretli Oz...

Bir önceki yazımda Gratis'in Essence'in yeni koleksiyonu Muhteşem ve Kudretli Oz koleksiyonundan bir şeyler aldığımı söylemiştim. İlk olarak da koleksiyonla aynı ismi taşıyan pudrayı tanıtayım. Pudrayı hemen bugün denemek için kullandım. 


 İlk olarak şeklini çok beğendim. Üzerindeki yazılara bayıldım. Kullanmaya kıyamayacağım gibi geliyor bir süre ama tabi hemen bir deneme de yaptım. Diğer pudraları gibi ışıltılı değil aksine mat bir pudra, öyle ki bu gün yüzümde bu saate kadar herhangi bir parlama olmadı. tek renk seçeneği koyu tenlileri biraz zorlayacaktır, çünkü oldukça açık tonlu bir pudra. Fondöten üzerine sabitleyici olarak da kullanılabilir.
Benim cildim açık buğday olduğu için her türlü kullanabileceğim.
Renginin ne kadar açık olduğunu parmağımda da görebilirsiniz.

Ayrıca Essence'in ilk defa tozutmayan bir ürünü ile de karşılaştığımı söyleyeyim, bu çok ilgimi çekti çünkü bir blogda pudranın tozuttuğunu okumuştum. Alır almaz özellikle bunu denedim ve tozutmadığını gördüm. Gerçi tozutsa bile aldırmayacaktım çünkü koleksiyon ürünü olarak beğendiğim için zaten almak istiyordum bunu. Fiyatı Essence için biraz pahalı, ama yine de çok uygun 11.95 TL. Şu anda çoğu Gratis şubesinde bulunuyor olması lazım. Malesef tester ürün açmamışlar bu da deneyip almak isteyenleri hayal kırıklığına uğratacaktır. Gratis'in en kısa zamanda eskisi gibi bütün ürünlere tester açmasını bekliyorum.
Sevgiler..

10 yorum:

  1. Sende neden tozutmadi anlamadi, bende cok tozutuyor. Ayrica bence bir aydinlatici olarak rengi cok koyu, ama sana cok acik gelmis. Cilt tonumuzun farkli olmasindan kaynaklaniyordur kesin. Senin daha cok kullanacagini görmek sevindirici, cünkü ben bir kere kullandim ve bir daha dokunmadim. =/

    YanıtlaSil
  2. @iheartsu.. aa evet senin yazında okumuştum kusura bakma hatırlayamadım..:-(( tozuttu dediğin için de özellikle tombul bir kabuki ile sürdüm hiç dağılmadı bile nasıl şey anlamadım.. üründen ürüne fark gösteriyor biliyorum ama aynı ürünün kendi içinde farklı olması da artık çok tuhaf..

    YanıtlaSil
  3. Essence urunlerini cok severim ama pudralari fazla tozutuyor bu pudrada degisiklikmi yapilmis acaba ozellikle tozutmasin diye bu arada urun tasarimi gercekten cok hos:)

    YanıtlaSil
  4. @kozmetikperisi.. bu ürün beni şaşırttı gerçekten ama tozutmaması benim için büyük bir artı oldu.. bakalım başka yorumlar ne diyecek bu konuda..

    YanıtlaSil
  5. tahmin ettiğim gibi henüz OZ'un Ankara'ya (daha doğrusu Tunalı'ya) yolu düşmedi :))..önümüzdeki aylarda kendisiyle tanışmayı ümit ediyorum..tasarımı çok güzelmiş, tozutsun,tozutmasın ben alırım bunu!

    YanıtlaSil
  6. @nilgün.. ben de aynı fikirdeydim tozoutsun tozutmasın alacaktım.. umarım bir an önce ankaraya da gelir..

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan tasarımına bayıldım yazılar çok hoş :)

    YanıtlaSil
  8. yazilar cok hos kullanmaya kiyamaz insan :)

    YanıtlaSil
  9. Buradaki gratise daha gelmemiş bu koleksiyon :/ Üzerindeki yazılar gerçekten muhteşem görünüyor kıyamaz ki insan kullanmaya :)

    YanıtlaSil
  10. @kozmetikdeneyimleri.. Ben de tasarıma bayılıp aldım :))

    @kitten.. Ama çok da güzel durdu cildimde ne yapsam bilemedim :((

    @pembedudaklar..ben bahariyeden aldım bizim buraya da gelmişti bugün sizin oraya da gelmiş olabilir..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...