10 Nisan 2013

Günün Ojesi NYC 266 numara Battery Park Purple..

Günaydın. Bugün yine güzel güneşli bir gün, dün yazı yazamadım o nedenle bugün telafi etmeyi düşünüyorum. Hemen günün ojesinden başlayalım. Dün Watsons'a minik bir ziyaret ve bir alışveriş yaptım. NYC ojeler 3.99 TL.'den 2.99 TL.'ye düşmüş o nedenle 4 tane oje aldım. Hemen bir tanesini de sürdüm.

İlk oje şahane bir mor olan 266 numara Battery Park Purple, sanırım bu ojeler ya da bu seri ojeler  NY sokak veya semt isimleri ile adlandırılmışlar. Ojelerin fırçaları orta kalınlıkta ancak kapatması çok iyi olmadı, bazı tırnaklara 3 kat sürmek zorunda kaldım ancak kapattı. Ama kapattıktan sonra da rengi şahane oldu. Kuruması hızlı zaten "quick dry" serisinden olduğu için sorun olmadı.

Günün yüzükleri, sol işaret parmağımdaki love yüzüğü yeni aldım.

Instagram için yaptığım çalışma da bu şekilde.

Ojenin parlaklığını sevdim ama topcoatla daha iyi olacaktı gibi geldi bana, çünkü sürdükten sonra biraz zedelendi. Yine de NYC en sevdiğim oje markaları arasına girdi bile.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. @naslı.. canım teşekkürler...:-))

    YanıtlaSil
  2. Çok sevdim rengini. En kısa zamanda alacağım :)

    YanıtlaSil
  3. @cerenesin.. Diğer renklere de bak hepsi çok güzel :))

    YanıtlaSil
  4. Evet Expert Lash olan seriden 205 numara, In A NYC Minute serisinden 272 ve 298i aldım. 3ü de inanılmaz güzeller :)

    YanıtlaSil
  5. @cerenesin.. güle güle sür canım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...