14 Temmuz 2013

Günün Ojesi Rimmel London Kate703 Roc n Roll..

Günaydın. Geçen hafta Watsons'ın bloggerlara yolladığı tatlı paketlerden bana da geldi ilk defa, adreste bir karışıklık olmuş biraz geç geldi ama cumartesi elime geçti. İçindekileri daha sonra ayrıntılı yazacağım ama ilk olarak Rimmel London'ın yeni çıkardığı "Salon Pro Kate" serisinden kıpkırmızı bir oje olan 703 numara Rock n Roll isimli ojeyi göstermek istiyorum. 

 Kırmızının yeri ve hali bambaşka gerçekten de.. Fırçası her zamanki gibi kocaman ve tek sürüşte kapatıyor. Genelde tek kat sürmeye çalıştım, minik dokunuşlarla rötuş yaptım sadece. Kuruma süresi diğer Rimmel London ojeler gibi.

Günün yüzüğü cumartesi Uzak Işıklar'dan aldım. Yine parmak boğumlarına yüzük takma hevesim geldi. Ama bu tür yüzüklere çok para vermenizi önermem çünkü düşüp kaybolma riski çok yüksek, ben birkaç tane kaybettim bile.

Armparty of the day. 

Rimmel London ojeleri zaten severim ve başarılı bulurum, bu yeni seriyi de oldukça beğendim. 12 ml.'lik koca şişede geliyor ve fiyatı 5 TL. Watsons'a da tekrar teşekkürler..
Sevgiler..



2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...