18 Temmuz 2013

Revlon 006 Matte Really Red Ruj..

Revlon ürünlerine düştüm bu aralar, şansıma da oradan buradan bir kaç ürün buluverdim. Bu ruju da kozmetik ile hiç alakası olmayan bir arkadaşımdan aldım. Kendisine fazla mat, fazla iddialı geliyormuş ve atacakmış hoopp atladım üzerine ve el koydum. İlk defa bir Revlon rujum oldu ve zavallıyı atılmaya bırakacak halim yoktu tabiki de.. 


006 Really Red..

Ambalajı eski hatta oradan oraya atıldığı ve çanta içinde de gezdiği için biraz bozulmuş.

Ama renk hiç de öyle değil ve neredeyse hiç kullanılmamış. Ben güzelce sildim temizledim ve kullanıma açtım.

Rengi bana biraz Mac Russian Red'i anımsattı. Dudağa direk sürüldüğü zaman kurutma yapıyor. Ama altına bir lip balm sürüldüğünde gayet güzel idare ediyor. Kalıcılığı mat olmasından dolayı yüksek, neredeyse sabitleniyor diyebilirim.

Yazmıştım, yine yazıyorum Revlon'un TR'ye acilen gelmesi lazım. Kullandığım bütün ürünlerinden çok memnun kalıyorum.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Rengi tam senlik :) bende revlonun Revlon Colorstay Whipped Creme Foundation çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  2. @melonunojeleri.. Ahh bak nasıl aklıma soktun şimdiii :))

    YanıtlaSil
  3. gule gule kullan caım :) kırmızıyı nedense yakıstıramıyorum kendime.. sanırım cesaretim yok :(

    YanıtlaSil
  4. İyi yapmışsın bu güzelliği çöpe gitmekten kurtararak :) Rengi çok güzel. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. @burcuy... Teşekkürler sana yakışan bir kırmızı tonu mutlaka vardır canım..

    YanıtlaSil
  6. @alicemakyajdiyarında.. Dimiii :)) teşekkürler ..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...