29 Ağustos 2013

Günün Ojesi Golden Rose Holiday 73..

Günaydın. Dün aldığım Golden Rose Holiday Koleksiyonundan yeni ojeler içinde 73 numaralı bu açık su yeşili diyebileceğimiz renk instagram da @kozmetikhikayeleri 'nden istek almıştı. Ben o anda dün sürdüğüm 80 numaralı neon sarıyı sürmüştüm ama hemen ikinci gün de istek üzerine bu rengi sürdüm. 

Dün akşam başımıza üzücü bir olay geldi, twitterdan da yazmıştım alt katımda oturan annemin dairesine hırsız girmiş. Eve bir geldim ki bütün kilitler patlatılmış. Polis, çilingir vs. derken uğraştık biraz sinirim de bozuldu o yüzden zaten ojeyi de yamuk yumuk sürmüşüm elim titredi herhalde kusura bakmayın artık.

Evet ya çok fena sürmüşüm..:-((

İki katta bitirdim zaten uğraşamadım ama 3. katı sürseymişim daha iyi olurmuş. Yapısı dün sürdüğüm renge göre daha ince çünkü kaldırırmış 3. katı. 


Neyse uzaktan da fena durmuyor bugünlük idare edeceğiz artık.

Dün Golden Rose'un sitesinden renklere baktım da hakikaten güzel renkler varmış seride, devamını da almak isteyebilirim her an, şunları bir süreyim bitsin bakarım artık.
Sevgiler..



18 yorum:

  1. İnanmıyorum yaaaaaaa :((( çok üzüldüm

    YanıtlaSil
  2. @senabilen.. sağol bebek napalım oldu artık neyse ki bir şey alamamış pislik..

    YanıtlaSil
  3. çoook geçmiş olsun :(
    ojenin rengine de tırnaklarındaki duruşada bayıldım bu renktten kesinlikle alacağım ♥

    YanıtlaSil
  4. Tekrardan geçmiş olsun :( Buarada renk cok guzelmis :)

    YanıtlaSil
  5. Çok can sıkıcı bir durum. Geçmiş olsun canım :(

    YanıtlaSil
  6. @kozmetikhikayeleri.. çok teşekkürler hakikaten de renk güzelmiş ben alasaydım keşke çok soft diye düşünmüştüm önce ama.. :-))

    YanıtlaSil
  7. @gizemgider.. çok teşekkürler canım.. :-))

    YanıtlaSil
  8. @makyajkelebeği.. sorma gerçekten de öyleymiş teşekkürler..:-))

    YanıtlaSil
  9. üzücü gerçekten. Umarım bi daha yaşamazsınız :/

    YanıtlaSil
  10. @cansuselin.. teşekkürler canım umarın olmaz bir daha dediğin gibi.. :/

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun gerçekten çok can sıkıcı bir durum. Allahtan evde degilmissin o sırada

    YanıtlaSil
  12. @elifnur.. teşekkürler :-))

    YanıtlaSil
  13. :( çok üzücü bir durum. Allah korusun hepimizi ... Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  14. @makyajvealışveriş.. teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  15. Canım benim tekrar geçmiş olsun diyorum Allah bir daha yaşatmasın. Ojenin rengine bayıldımm.

    YanıtlaSil
  16. @yeşim.. Çok teşekkürler canım işallah diyelim kimseye olmasın :(

    YanıtlaSil
  17. Çok geçmiş olsun :( Golden rose holiday serisine bayılıyorummm çok yakışmışş

    YanıtlaSil
  18. @gülin.. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...