16 Ağustos 2013

Rimmel London Kate Rujlar..

Bayram tatili öncesi Watsons indiriminden yaptığım alışverişin detayları gelmeye devam ediyor. Alışverişin en önemli parçalarından biri de 2 adet Kate ruj oldu. Bu rujları da çok severek kullandığım için hazır %50 indirimle, 6.50 TL.'ye bulmuşken 2 adet aldım.
Aldıklarım mat seriden değil, siyah ambalajlı yarı sheer olanlardan. Bu siyah ambalajlı olanları daha çok beğeniyorum.

Tam bir pembe alt tonlu olan nude 03 numara ve mor renkli 04 numara.

Her iki ruj da dudakta kayıyor adeta, çok kalıcı değil ama nemlendirmesi mat rujlardan sonra harika geldi. Ayrıca rujların değişik bir kokusu var. Ne kokusu olduğunu çıkaramadım, klasik ruj kokusuna karışık hafif bir çiçek kokusu var.Dudağa sürüldükten sonra da bir süre bu koku devam ediyor. Almayı planlayanların öncelikle testerları koklamasında fayda var.

Aldığımdan beri sürekli yanımda taşıdığım iki ruj oldu ikisi de.

Güneşte görünüşü..

Gölgede görünüşü..

Kokuları beni rahatsız etmiyor ama kokuya hassas olan arkadaşlar için rujların kokusu da biraz az tutulsaymış rujlar gerçekten dört dörtlük olacakmış. Yine bir indirim döneminde başka renkleri de gayet rahatlıkla alınabilir.
Sevgiler..

19 yorum:

  1. İkisinin de rengini beğendim. İndirimi kaçırmış olsam bile bakıcam:)

    YanıtlaSil
  2. Su mor olanı ben de cok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. @zuhalgündoğdu.. normal fiyatı da 13 TL. olması lazım zaten.. çok beğenilen renkler alınabilir bu fiyata..

    YanıtlaSil
  4. @ece-gucel.. özellikle kış için harika bir renk olacak o...

    YanıtlaSil
  5. Ben de bu serinin 16 numarasını kullanıyorum ve çok sevdim :) sen de güle güle kullan çok güzel renkler seçmişsin :)

    YanıtlaSil
  6. bu seriyi sevdim..nude'lar bana pek gitmiyor ama mor olana bayıldım!

    YanıtlaSil
  7. Nude olan ayrı bir güzelmiş gerçekten :) Güle güle kullan ikisini de :)

    YanıtlaSil
  8. @makyajvealışveriş..çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. @nilgün.. İnstagrama koyacağım onu. Dudaktaki halini harika duruyor :))

    YanıtlaSil
  10. @bveç.. Teşekkürler canım :))

    YanıtlaSil
  11. 03'ü yazdım aklıma ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Benim de favorim 16 numara =)

    güle güle kullan(:

    YanıtlaSil
  13. 03 ü denemek istiyorum ama bu seri kurutuyor dudaklarımı malesef :(

    YanıtlaSil
  14. 03e bakacağım, kırmızı seride de böyle bir nude var ama o kadar kuruydu ki hiç süremeden verdim :/

    YanıtlaSil
  15. @süslügünlüğüm.. Teşekkürler bakarım ona da mutlaka :)

    YanıtlaSil
  16. @kozmetikdeneyimleri.. Bu siyah seri kırmızılar kadar kurutmuyor ama nude renklerin altına renksiz bir balmla kurutmadısını önleyebilirsin

    YanıtlaSil
  17. @kitten..kırmızı seriden 2 rujum var çok kurutuyorlar dudaklarımı ama yine de kullanıyorum renkleri güzel diye

    YanıtlaSil
  18. Bende de üç tane kate ruj var bende çok seviyorum yapılarını ,fiyatlarına oranla çok güzeller.

    YanıtlaSil
  19. @t.g.f.b.t.. bende de 4 oldu şimdi hepsiini de severim..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...