26 Eylül 2013

Eylül Ayı LilaKutu Keşif Kutusu..

Bir süredir Vanilya Club veya Lila Kutu'dan bahsetmiyordum. Sebebi içlerindeki bazı ürünleri tek tek beğenmeme rağmen genel olarak kutulardan çok hoşnut değildim. Ama son zamanlarda hem Vanilya Club hem de Lila Kutu değiştiler ve ürünlerini çeşitlendirdiler. Zaten Lila Kutu mayıs ayından beri rutin gönderimine yani üyelik sistemine son verdi, artık her ay 4-6'sı arası eğer kutuyu almak istiyorsanız buradan sipariş verebileceksiniz.
Lila Kutu'nun Eylül ayında neler göndereceği merak konusuydu ve merakımız gerçekten de iyi bir şekilde tatmin oldu diyebilirim. Öncelikle kutularının rengi açılmış ve biraz da büyümüş.

Yine sarı pelür kağıda sarılı geldi ve ürünler neredeyse kutuyu ağzına kadar doldurmuştu.

Ecowell organik tonik, lavera göz kremi, Toni&Guy saç spreyi Raen duş jeli hep beğendiğim ve kullanmak istediğim markalar. Ayrıca 3 adet de tam boy ürün vardı kutuda ve toplam değeri 84 TL. ediyor.

Fell marka Black mask ilk defa geldi, black maska çok da bayılmıyorum ama denedim bir tane fena değil.
Diğer ürünleri de denedikçe yazmak istiyorum ama oldukça memnun kaldım bu kutudan.

Bazı kişilere China Glaze oje gitmiş, yani ojeye hiç bir zaman hayır demem ama kutu bu haliyle de iyi, umarım gelecek aylarda bunu bozmazlar biz de almaya devam ederiz.
Sevgiler..

8 yorum:

  1. ojeye ben de hayır demezdim :) ama olsun böyle küçük farklar olması daha güzel. Bozulmaması dileğine katılıyorum ama dediğin gibi bu kadar yüksek fiyatlı ürünleri her ay sağlamak zordur heralde. O yüzden birkaç ay ömür veriyorum ben.

    YanıtlaSil
  2. @modamasalları.. evet doğru söylüyorsun ama umarım dayanırlar bozmazlar..

    YanıtlaSil
  3. kaç zamandır lilakutu yazılarını okurum bu kadar memnuniyet dolu yazı okumamıstım. arkadaşlarımla iş yerinde kutuları okurken tüm ecz. kutu almaya karar verdik. =) Umarom bozmalar biz de her ay alırız =))

    YanıtlaSil
  4. @yabanmersini.. Evet bu sefer herkes memnun ayın 4 ünde açılacak satış umarım iyi olur bu ay da :))

    YanıtlaSil
  5. hepsini güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  6. @meri.ç çok teşekkürler :-))

    YanıtlaSil
  7. lila kutu bütün ürünleri cok güzel özelliklede lavera markası nın ürünlerini bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
  8. @ceydaaktar.. henüz kullanmaya başlamadım umarım iyi çıkar :-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...