3 Eylül 2013

Günün Ojesi Alix Avien Shine Plus 120..

Günaydın. Dün akşam üzeri manikür-pedikür seansıma gittiğimde görülen lüzum üzerine tırnaklarımı biraz kısalttım. Uzun halini de çok seviyorum ama böyle de fena olmadı ve benim tırnaklarım gerçekten çok çabuk uzar.  Kısalınca aslında daha açık bir renk sürecektim ama yanıma da bunu almış bulundum, kuaförlerde genelde çok çeşit olmadığı için kendi ojemi kendim götürüyorum. Bol resim geliyor şimdi..

Alix Avien Shine Plus ojelerin shine kısmına itiraz etmiyorum, minikliği de çok uygun bana göre hani bir kaç defa süren olursa biter ama bu etiketlerini kapağa yapıştırmasınlar lütfen. Sonra oje açılırken kopuyor o etiket, hem kapak yapış yapış oluyor elime bulaşıyor hem de yırtılan numarasını bulmak için bütün interneti tarıyorum. Neyse bunu buldum 120 numaraymış, sanırım yani diye düşünüyorum.

Kolay sürülüyor, minik olduğuna bakmayın fırçası gayet normal.

Shine Plus ojeler ne kadardı unuttum, 1.90 TL. falan gibi olması lazım yanlış bilmiyorsam.

Hemen oje ile uyumlu bilekliklerim ile bir armparty yapıverdim.

En sevdiğim ve bu ara hiç çıkarmadığım yüzüklerim, Erenköy Pazarı'ndan..

Bu güzel yüzüğümü de unutmuştum uzun süredir yine takayım, göstereyim istedim.

Shine Plus'ın bütün renklerini tamamlayasım var ama gerçekten artık kendime bir oje kartelası yapmam gerekiyor. Aldığım renkleri bir daha alır olacağım yakında, ama bu işlem için bir sistem arıyorum tavsiyesi olan var mı?
Sevgiler..

10 yorum:

  1. Pişti olduk sanırım çok güzel olmuş seninkide,bende 2 dakka önce bunu sürdüm dışarı çıkıcam şimdi kurumasını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. @madamekokoş.. süper çok yakıştığına eminim sana da.. güzel bir gün geçir :-))

    YanıtlaSil
  3. Aaayyy renge bak. Çok göze batıyor ama güzelde duruyor kısacası çok beğendim. :))

    YanıtlaSil
  4. Rengi cok guzel cnm,bilekliklerde cok sik durmus

    YanıtlaSil
  5. @gizemgider.. :-)) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. @kozmetikperisi.. çok teşekkürler.. :-))

    YanıtlaSil
  7. Tirnaklarini cok begeniyorum Audrey benim boyle olmuyo neden acaba ; (

    YanıtlaSil
  8. Bu tona bayılıyorum..AlixAvien klasik ojelerinden 310'una çok benzettim. Bilekliklerde şahane :)

    YanıtlaSil
  9. @gamzeweiland.. teşekkürler.. benim tırnaklarım yapı olarak sert ve düzler.. sertliği vitamin katkısı ile desteklenebilir ama yapı olarak düz olması için tabi yapacak bir şey yok ancak törpü ve bakımla istediğin hale gelmesi mümkün olur sanıyorum..

    YanıtlaSil
  10. @nilgün. evet hatırladım o ojeyi de.. teşekkürler.. pazar ganimetlerim her zamanki gibi.. :-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...