31 Ekim 2013

Çantamda ne var?? Mim..

Bu mimi bana epeyce önce sevgili hayatın melodisi blogunun sahibesi yollamıştı, tabi araya bir sürü şey girdi, ben izine falan çıktım ve unuttum. Neyse ki son yaptığım mim ile kendisi yine hatırlattı bana bunu da nihayet yapmaya sıra geldi.
Çantamda çok şey var çok, her şeyi yanımda taşımaktan hoşlanıyorum, hiç bir şeyimi evde bırakamıyorum. Tabi buna uygun, kocaman çantalar aldığım için, yakında omuzum çökecek. Demirbaşlardan 5 şey seçtim, çantamdan hiç çıkmayan cüzdan ve  kredi kartlarım tabi ki. Kartlığımı daha yeni Gratis'dena aldım ve bayılıyorum, çok kullanışlı. Ayrıca yaz-kış güneş gözlüğü çantamdan hiç çıkmaz. Yine sürekli olarak çantamda en az 5-6 ruj ve/veya gloss bulunur. Bir de o gün hangi ojeyi sürmüşsem mutlaka yanımda olur. Ve tabi telefon ve Ipad de sürekli çantamdalar.

Bunların dışında flash disc, ıslak mendil, selpak, şemsiye gibi ıvır zıvırları da sürekli çantamda taşıyorum. Hatta bir ara babet bile vardı çantamda, o ağırlığı artık siz düşünün. 
Bu mimi biliyorum pek çok kişi yaptı ama yine de yapmayan varsa isteyen yapabilir.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim yaptığın için ellerine sağlık :) babet taşıma olayı çok güzelmiş hehehe :)))

    YanıtlaSil
  2. @asenapeker..geç oldu ama rica ederim :)) bir ara sürekli topukluyla gezdiğim için mecburen taşıyordum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...