24 Ekim 2013

Sevgili Elif'den Gelen Hediyeler...

Blog sayesinde tanıdığım, tanıştığım ve sürekli iletişimde olduğum en güzel insanlardan biri de glitterwomen34 blogunun sahibesi sevgili Elif'dir. Bana bu güzel hediyeleri içinden gelip yolladığında bayram öncesiydi ama ben izinde olduğum ve IPad'den de yeni blogpost hazırlamak çok zor olduğundan dolayı rahat rahat yazmak, anlatmak için bayram sonrası işe dönmeyi bekledim.
Kendisi bana bu güzellikleri seçip yollamış.Zaten ne gönderdiği de hiç önemli değil mühim olan içinden gelmesi ve bunları benim için seçmiş olması.

Bilekliğin renklerine bayıldım..

Loccitane şampuan ve krem testerları saçımı yumuşacık yaptılar..

Avon'un minik ruj testerları, tester olduğuna bakmayın baya gidiyor bunlar.. Özellikle Red 2000 isimli rengi zaten çok severim..

Şu güzelliğe bakın, bunu benim için özel seçmiş sevgili Elif, blogumun da isim annesi Audrey Hepburn'ün çok sevdiğim bir pozu olan bir broş, kış aylarında paltolarımın yakalarını süsleyecek kendisi..

Oje aşkımı bilen sevgili arkadaşım bir de güzel China Glaze oje seçmiş benim için..

Pembe alt tonlu bir kırmızı, Hot Lava Love..

Güzel hediyelerin için çok teşekkür ediyorum Elif'ciğim, sevgiler..

11 yorum:

  1. Ne ince düşünmüş...
    Hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. @makyajkelebeği.. evet çok sevdim hepsini :-)) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. hepsi çok hoşmuş canım hediyelerinin.Ama ben Audrey liye bittim :D güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  5. @pamukşeker.. teşekkürler ben de ona özellikle bayıldım tabi :-))

    YanıtlaSil
  6. @senadursun.. çok teşekkürler..:-))

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan cnm sana çok yakışacak eminim sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. @ışıltılıbakışlar.. çok teşekkürler tekrardan Elifciğim, geç yazabildim kusura bakma çok öpüyorum sevgiler :-))

    YanıtlaSil
  9. Çoook güzel canım gule gule kullan Audrey broşlarından yapıorum bende cameolu olanları çok tatlı bundanda mı yapsam :P

    YanıtlaSil
  10. @mervelil.. teşekkürler.. yap tabi o cameolara bayılırım ben de..:-))

    YanıtlaSil
  11. Önemli olan düşünüp yazman cnm sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...