25 Kasım 2013

Hafta Sonu Ojesi Flormar Passionate Dots 04..

Hafta sonu için FlorMar'ın Passionate Dots koleksiyonundan en sevdiğim renklerinden biri olan mavi dokulu yani 04 numarayı seçtim. Hafta sonu İstanbul'da pırıl pırıl, güneşli geçti bu janjanlı rengi bu güneşli havaya da çok yakıştırdım.

Ojeyi neredeyse 3 gün kullandım ve ne bir soyulma ne de bozulma oldu. Ayrıca pazar günü yapılan #syafroditevent için de harika renkli, cıvıl cıvıl bir oje oldu. Siz de mutlaka bu cıvıl cıvıl ojeye bir şans verin derim..

Sevgiler..

8 yorum:

  1. Bu renge bayılıyorum kesinlikle almalıyım :) bakimlikedi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. @didemtürker.. Bence de tam alınacak renk bu :))

    YanıtlaSil
  3. ben böyle renkler pek sürmem ama renk çok canlı duruyor çok yakışmış !

    YanıtlaSil
  4. @gulsinem..çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. @büşrakahveci.. :)) bence de harika

    YanıtlaSil
  6. Alsam mı almasam mı çok kararsız kalmıştım bunu, çok güzel görünüyormuş alıcam :)

    YanıtlaSil
  7. @sevdas.. Çok güzel bir renk bence al :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...