19 Kasım 2013

Mim..Benimle İlgili 20 Gerçek !

Madame Kokoş beni hakkımdaki 20 gerçekle ilgili mimlemiş. Biraz geciktim tabi yapmakta ama sonunda yapabildim.


1. Karanlıktan hiç hoşlanmam, buna rağmen gece geç vakte kadar oturmayı severim..

2. Kolay kolay üşümem ve aşırı sıcağı hiç sevmiyorum.

3. Yalnız başıma dolaşmayı, alışveriş yapmayı çok severim.

4. Starbucks'ın caramelli frappacinosu en sevdiğim içecek diyebilirim ve günde en az 2.5 lt.'su içerim.


5. 5 yıl önce bir yıl içinde 15 kilo verdim ve bu kiloları tekrar almaktan ödüm kopuyor.

6. Dizi izlemeyi film izlemeye tercih ediyorum. Kitap okumayı hepsine tercih ediyorum.

7. Canım oğlum bu dünyada en sevdiğim en kıymetlim..

8. Her tür alışverişe bayılıyorum.

9. Kardeşim yok ama kardeşim diyebileceğim çok yakın bir arkadaşım var..

10. Kız arkadaşlarımla gece yemeğe gitmeye bayılıyorum..


11. Şu anda yaptığım iş benim asıl mesleğim değil maalesef..

12. Yine kız arkadaşlarımla buluştuğumda dedikodu yapmaya bayılıyorum..

12. Yaz akşamları bira-patates yapmaya bayılıyorum, ama en sevdiğim içkilerden biri de rose şarap..


13.  Eskiden hiç korkmadığım uçak yolculuğundan artık biraz korkuyorum..


14. Sıkı bir Beşiktaş taraftarıyım, takımıma laf ettirmem.


15.  Ayrıca YTÜ mezunu olduğum için okuluma da laf ettirmem..


16. Sağlıklı yemeklerdense abur cubur yemeyi çok seviyorum ama istediğim gibi rahat rahat yiyemiyorum tabi o ayrı..


17. Masa üstü bilgisayarı ya da laptop değil IPad kullanmayı seviyorum.


18. İnsan pisikolojisi çok ilgimi çekiyor.

19. Spor olarak bu aralar bir tek yürüyüş yapıyorum, eskiden yaptığım ağır sporlardan yılmış ve sıkılmış vaziyetteyim.


20. Blogumu ihmal edersem çok vicdan azabı çekiyorum..

İşte hakkımdaki 20 gerçek de bu şekilde, herkes bu mimi yapabilir zevkle okuruz.


Sevgiler..

10 yorum:

  1. Zevkle okudum eline saglik:)

    YanıtlaSil
  2. @selinsyln.. teşekkürler canım beğendiğine çok sevindim..

    YanıtlaSil
  3. ABUR CUBUR benim de favorim ben valla yiyorum yedikten sonra vicdan azabı çekiyorum moralimbozuluyo yine giiip yiyorum :))))

    YanıtlaSil
  4. @ayselkaya... hahaha aynen ben de öyleyim çok fenaaa...

    YanıtlaSil
  5. karanlıkla ılgılı dusunduklerıne katılyıorum..gece kızkıza yemek sahane...heee bırde sıcaga bayılırım hıhıhıııh

    YanıtlaSil
  6. @kokoşkelebek... kız arkadaşlar gibisi yok değilmi :-))))

    YanıtlaSil
  7. Sağol abloşum yaptın sonunda =} 14 numaraa süpersin !! muahhh

    YanıtlaSil
  8. İlk üç maddeyi okuyunca yoksa biz kardeşmiyiz demiştim ki diğer maddeleri okuyup döndüm gerçek hayata :)) çok tatlısın zevkle okudum ♥♡♥

    YanıtlaSil
  9. @madamekokoş... geç oldu ama temiz oldu :-)))

    YanıtlaSil
  10. @makyajaşktır.. :-))) olsun yine de ortak yanlarımız varmış harika..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...