1 Kasım 2013

My Wishlist...

Günaydın.. Yılbaşı yaklaşırken adettendir bir istek listesi hazırlamak lazım Noel Baba için, belli mi olur duyar falan. Eksik kalmayalım dedim ve istek listem aşağıdaki gibi, fazla bir şey de yok aslında:-)
Sigma P serisi 4 adet fırça, bunları umarım kasım sonundaki Black Friday fırsatı ile almayı düşünüyorum. Listede F80'de vardı ama onu aldım bile.


Maybelline instant age rewind fondöten, bunun ününü çok duydum, ilk fırsatta feelunique.com falan bir yerden alacağım.


Bütün Naked serisini almışken allığını almamak olmaz tabi, bunu da istiyorum.


Model Co'nun Lash Extension mascarasını da istiyorum. O beyaz görünen minik fırçası ile kirpiklere mikrofiber kirpikler ekliyor ve takma kirpik etkisi yaratıyor. 



En son olarak da elimde olmayan tek Real Techniques seti olarak Starter Seti  de istiyorum olmuşken tam olsun değil mi ama?


Yılbaşına 2 ay kala benim isteklerim bu şekilde, siz Noel Baba'dan neler isteyeceksiniz acaba?
Sevgiler..


*resimler googledan alıntıdır.

22 yorum:

  1. merhaba :)
    maybelline fondöteni ben yazın forum istanbul watsons'da görmüştüm.diğer bazı şubelerinde de bulunuyor olabilir.
    liste çok güzel umarım en kısa zamanda hepsine sahip olursunuz!
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Bir de Wishlist yapmış :)) Yapacak en son kişilerden birisin heralde.. Bu kadar takım taklavata hala Wishlist... Şaka bir yana Naked hiç kullanmadım methini çok duyuyorum tavsiye ediyormusun??

    sellinismode.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Şu istediklerinin hepsini isteyebilirim mesela:)))

    YanıtlaSil
  4. @başakz... aaa tr de olduğunu hiç bilmiyordum hiç görmedim çünkü ama bakayım sorayım sordurayım hangi şubede var diye.. yoksa online alacağım :-))) teşekkürler bilgi için..

    YanıtlaSil
  5. @selinartun.. :-)) dedim ya adettendir yapmak diye... benim isteklerim bitmez bitmezz:-))) Naked paletleri özellikle ikincisini onu bulamazsan basic olanı tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  6. @makyajayenibaşlayankız... :-))) çok güzeller çookk... napacaz böyle bilmem..:-))

    YanıtlaSil
  7. çok korkulacak bir liste değilmiş en kısa zamanda tamamlarsın , sigmalar güzelmiş:) benim feelunique.com siparişlerimin ikisi de elime geçmedi maalesef..çok üzgünüm bu konuda..

    YanıtlaSil
  8. @nilgün...aaa çok üzüldüm benim ikinci siparişim dün geldi 2 hafta sürdü gelmesi, ilk siparişim 1 ay gibi bir sürede gelmişti..

    YanıtlaSil
  9. Hiç bitermi bizim istekler,tabiki bitmez inş.kavuşursun bebeklerine :)

    YanıtlaSil
  10. @madamekokoş.. gerçekten de hiç bitmiyor bu listeler :-)) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  11. feelunique'ten Türkiye ye sorunsuz geliyor mu siparişler acaba?

    YanıtlaSil
  12. Canım Maybelline fondöten Cevahir Watsons'ta var.Ben de f80 almak istiyorum bakalım:)

    YanıtlaSil
  13. Şu sıralar pek makyaj yapmıyorum, hal böyle olunca içimdeki kozmetik canavarı uyandı uyanacak. :)) [Evt kabul ediyorum, biraz ters işleyen bir sistemim var :D ] Listen iştahımı kabarttı yine. :) Umarım en kısa zamanda sahip olursun istediklerine. ^.^

    YanıtlaSil
  14. Sigma fırçalardan bende istiyorum black friday de alıcam bende ama gelmez diye korkuyorum daha önce hiç yurtdışı alışveriş yapmadım :(
    inş. en kısa sürede dileklerine kavuşursun canım :)

    YanıtlaSil
  15. @unknown.. benim iki siparişim geldi bildiğim 2-3 kişinin ki de gelmişti. ama yine de hepsi gelecek diye bir garanti yok tabi..

    YanıtlaSil
  16. @kozmetikturu.. aa çok sevindim bunu duyduğuma ilk fırsatta gidip bakacağım teşekkürler..

    YanıtlaSil
  17. @eczimis...çok teşekkürler sana da en kısa zamanda zevkli alışverişler :-))

    YanıtlaSil
  18. @ceydabyjade..çok teşekkürler.. sigmadan alışveriş usullerini ojemrujumrimelim anlatmıştı blogunda detaylı olarak bir bak istersen..

    YanıtlaSil
  19. Blogunu inceleme fırsatım oldu.Güzellikle ilgili çok faydalı bilgiler içeriyor.Eline sağlık :)
    bengi
    netmoda.com

    YanıtlaSil
  20. @bengialkaya.. çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  21. Sigma fırçalara ben de sardım son zamanda. Ama önce F80 alınacak;)

    YanıtlaSil
  22. @zuhalgündoğdu.. Evet F80 ilk alınacak olmalı bence de :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...