21 Mart 2014

Sevdiğimiz blogları tanıyalım ve kaynaşalım mimi..

Uzun zamandır mim yapmıyordum, değişik iki etkinlikte tanıştığım ve sevdiğim bloggerlar beni mimlemişler, sevgili Yasemin ve sevgili balböceğim. Aslında bu sevdiğim bloglar konusunda karar vermek, birbirinden ayırmak o kadar zor ki, 300'den fazla yerli ve yabancı blog takip ediyorum hadi yabancıları ayıralım Türk bloggerlar arasında o kadar çok sevdiğim blog var ki nasıl içlerinden seçip yazacağım bilmiyorum. Tabi  başta sevgili Yasemin'in blogu livalim ve balböcegiilekozmetik var. Daha sonra favori bloglarımdan seçmem gerekirse; 

Sevgili Aylin, blogu aylinin kozmetik günlüğü, artık youtube'da da hesabı var.

Aylin'in Kozmetik Günlüğü



Her şeyden önce son derece tatlı dilli, sevimli ve yazıları da çok objektif. O nedenle severek takip ediyorum.

İkinci olarak sevgili Başak'ın blogu;

L'Arc-en-ciel..


Sevgili Başak Ankara'da yaşıyor, Serapcığımın daveti üzerine İstanbul'a geldiğinde tanışma fırsatımız olmuştu ve inanın resimlerinde gözüktüğünden çok daha tatlı bir hanım ve şu anda hamile, ışıl ışıl parlıyor.

Üçüncü olarak sevgili Kübra yani kardelenblog var.


Sevgili Kübra'da Ankaralı ve kendisi ile hiç yüz yüze görüşmedik ama blogdan bloga, instagramdan instagrama enerjisi ve tatlı dili kendisini çok sevmeme yetti. Umarım bu önümüzdeki aylar içinde Ankaraya gidip tanışacağım kendisiyle nihayet, sabırsızlıkla bekliyorum.

Son bir blog daha yazmak istiyorum o da sevgili Makyaj Kelebeği,


Onunla da henüz tanışamadım henüz ama umarım Ankaraya gittiğimde onu da görüp tanıma fırsatım olacak. 

Bunların dışında takip ettiğim, sevdiğim pek çok blog var tabi, sevgili Serap, sevgili Şebnem, sevgili Yasemin, sevgili İnci, sevgili Ojemrujumrimelim bunlardan sadece bazıları. Bunların dışında da çok sevdiğim bloglar tabi  var, bahsetmememin tek nedeni bu yazıyı fazla uzatıp sizi bayıltmamak.
Sevgiler..









21 yorum:

  1. Canım adımı gördüğümde nasıl mutlu oldum anlatamam.Çok teşekkür ederim.Tanışacağımız günü iple çekiyorum ben :))

    YanıtlaSil
  2. Oyy ben yokum ...ilk defa sende üzüldüm bu mime ]:

    YanıtlaSil
  3. @makyajkelebeği.. ben de canım:-))

    YanıtlaSil
  4. @madamekokoş.. lütfen üzülme tatlım baştan yazdım ayırt etmek çok zor hepinizi seviyorum sadece isminizi anamadım yazı çok uzun olmasın diye :-))

    YanıtlaSil
  5. Hıh tribimide attım ya ablacm,rahatladım :D timam madem üyle olsun {-;

    YanıtlaSil
  6. Ayy İrem'cim, yanaklarım kızardı ^_^ Çok tatlısın, çok ama çok teşekkür ederim!! Ben de seni ve blogunu çok seviyorum. Her yazısını açıp okuduğum blogların başında geliyorsun... kocaman öpüyorum!!!

    YanıtlaSil
  7. İrem cim çoook mutlu oldum, duygularımız karşılıklı:) çok sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. canım benim sende benim sevdiğim bloglardansın tesekkur ederim :) bende yazıcam en kısa zamanda :) opuyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  9. @madamekokoş.. :-)) ayy canım benim seni de çok seviyorum ben ...

    YanıtlaSil
  10. @bveç... :-)) çok mutlu oldum çok sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  11. @şebnemkayaol.. canım benim öpüyorum çok çok..:-))

    YanıtlaSil
  12. @biricitconus.. ben de çok öptüm canım :-))

    YanıtlaSil
  13. Great blog :D
    Mind to follow each other? Let me know :)

    http://tasiawijayanti.blogspot.com/
    xx

    YanıtlaSil
  14. ne güzel bi mim.. yeni bloglar keşfediyorum sayenizde :)

    YanıtlaSil
  15. Irem'cigim cok tesekkur ederim vakit ayirip yaptigin icin. Cok opuyorum :))

    YanıtlaSil
  16. @alice.. Çok iyi olmuş o zaman çok sevindim:))

    YanıtlaSil
  17. @balböceğiilekozmetik.. Ben teşekkür ederim canım sevgiler :))

    YanıtlaSil
  18. Tatlımm teşekkür ederim keyifle okudum, senin yorumların beni her zaman mutlu ediyor :)

    YanıtlaSil
  19. @ojem..sevgiler canım senin yazılarını okumak bir zevk zaten her zaman :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Makyaj Kelebeğini bende çok seviyorum zevki seçimleri çok hoşuma gidiyor.. :))

    YanıtlaSil
  21. @morhastası.. Aynen canım bence de :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...