23 Haziran 2014

Günün Ojesi Essence Over the Rainbow..

Günaydın, günün ojesi burada bahsettiğim Ankara Rossmann alışverişimde aldığım ve Essence'in bende olmadığına emin olduğum ojelerinden biri, Over the Rainbow, gerçi ojeleri de posta koyamamışım ama olsun. Ayrıca bu üzeri yazılılar sanırım yeni koleksiyonlara falan ait, yani umarım öyledir.

Böyle kendinden ışıltılı, metalik, duochrome renklerden pigment açısından hep korkarım. Çünkü rengini vermez, kat kat sürünce kurumaz, kurusa da zedelenir falan ama her seferinde rengin cazibesine kapılıp alırım. Bu sefer de cazibeye kapıldım ama korktuğum olmadı. Oje çok kolay sürüldü ve kurudu. 2 kat sürdüm, aslında hoş oldu ama bana yetmedi, kuruduktan sonra bir kat daha sürdüm. Kuruma süresi kısa, sorun olmadı.

Stantlarda hala bende olmayan Essence oje bulabiliyorum, ya da bulduğumu sanıyor da olabilirim. Bütün Essence ojelerimi elden geçirmem ve çiftler varsa ayırıp çekiliş/hediye kutularıma atmam lazım.
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Ojeyi sende görmeyi sabırsızlıkla bekliyordum.Bence çok yakışmış.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahi.. teşekkürler neyse ki korktuğum gibi çıkmadı :-))

      Sil
  2. kotlarla harika gidecek çok hoşmuş canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sansafasihion... evet açık renk kotlarla harika olur gerçekten..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...