19 Haziran 2014

#sumakeupevent için Ankara'ya gittim..

Günaydın. Evet sıra geldi Derinşah ve Pekbilmiş'in düzenlediği #sumakeupevent'den bahsetmeye. Tatlı Derin ve Hilal 2-3 ay öncesinden Haziran'ın 14'ünde gerçekleşecek blogger buluşmasına beni de davet ettikleri zaman çok sevindim. Çünkü  uzun zamandır Ankara'ya gitmek istiyordum, Ankara'da takip ettiğim, sevdiğim, yüz yüze tanışmasam da sürekli konuştuğum ve sevgisini, enerjisini hissettiğim pek çok blogger arkadaşım var. O nedenle 14 haziran'da Ankara'ya sevine sevine gittim. Gidene kadar ayrı macera yaşadım, neyse ki çok az bir gecikme ile Bahçelievler'de bulunan etkinlik mekanı7 on Heaven'a ulaşabildim ve kapıda beni Filiz karşıladı, bu arada heyecandan taxinin parasını bile ödemeyi unuttum.

Ben heyecandan mekanın detaylı resimlerini çekmeyi unutmuşum, neyse ki herkes benim gibi değil :-)
7 on Heaven Bahçelievler..

Mekanda bizim için hazırlanan masa ve misafirleri bekleyen kızlar..

#sumakeupevent buluşmamızın hashtagi idi, sosyal medyadan bu hashtag ile takip edebilirsiniz.


Mekanda her şey çok güzeldi, oturma yerlerimiz ayarlanmış, ben sevgili Filiz ve Ekin'in arasına oturdum.
Öncelikle Parti Zımbırtıları etkinlik için pek çok tatlı banner ve süs hazırlamış, hepsi çok güzeldi. 

En sonunda, nihayet Ankara'nın meşhur cupcake ustası Verycupcake'in o güzelim cupcakeleri ile tanışma ve bizzat tadına bakabilme fırsatım oldu. Şunların ve özellikle kedili cupcakein şirinliği herkesin çok hoşuna gitti, sanırım sonuçta onu kimse yemeye kıyamadı.

Bu da ayrı bir güzellik, ve kesinlikle tatları da enfes.

Hediyelerin yer aldığı masa, Derin ve Hilal yine bizi çok güzel hediyeler ile uğurladılar. Bu yazıda sponsorlardan bahsetmeyeceğim, çünkü daha evde oturup da resim çekmeye bile fırsat bulamadım. Ama hepsi yakında tek tek blogda olacaklar.

İşte asıl güzel kısma geldik, zaten tanıyor gibi olduğum ve bu vesile ile yüz yüze tanıştığım güzel hanımlar. Hepsi ayrı güzel ve içten insanlar. Ben kesinlikle çok şanslı bir insanım, bu kadar güzel insanla tanışma ve arkadaş olma fırsatı yakaladım. Sevgili Cocoshkedim benim Ankara'ya geleceğimi öğrendiği andan itibaren beni görmek için mekana geleceğini söyledi. Tatlı blogger Demet ve sağ alt resimdeki güzel hanımlar etkinliğe katılmamalarına rağmen benimle tanışmak istediklerini söylediler ve biz de hemen etkinlik sonrası hep beraber Armada AVM'de çok keyifli bir kahve içtik. Zaten sevgili Ekin, Gülsen, Filiz, Başak ve Kübra'nın dostluklarından bahsetmiyorum bile, o kadar içten ve o kadar tatlılar ki kendimi evimde ve kırk yıllık arkadaşlarımın arasında gibi hissettim. 

Sonuç olarak şimdiye kadar katıldığım en güzel blogger buluşmalarından biriydi, bu kadar tatlı hanımı bir arada bir daha ne zaman görürüm bilmem. Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum kızlar, iyi ki varsınız ve iyi ki tanıştık, hepinize sevgiler..

14 yorum:

  1. Ah ne kadar güzel, diğer şehirler de benim de tanımak istediğim çok blogger arkadaşım var :) Senin adına çok sevindiiim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ezgierdoğan.. teşekkürler canım harika bir gezi oldu o kadar mutlu oldum ki anlatamam :-))

      Sil
  2. Ankara'da olası geliyor insanın, ne kadar sempatik yüzler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sargitagita.. evet orada yaşamak değil ama ara ara gidip uzun uzun kalmak isterim doğrusu :-))

      Sil
  3. Tatlımmm bende seni çok sevdim. Her ne kadar tırnaklarını çok pis kıskansamda :( . (kerem az büyüsün sen tırnak gör). Çok öpüyorum seni canım iyiki geldin kocaman öptüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gulsendogan.. haha evet Kerem 2-3 yaş daha büyüsün tamamdır... bu hafta sonu görüşüyoruz zaten canım sevgiler..:-))

      Sil
  4. Bizim kırmayıp tanışmaya geldiğiniz, kahvemize sohbetimize ortak olduğunuz için çok ama çok teşekkür ederiz. Ankara'da hep bekleniyorsunuz artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benguk.. asıl ben teşekkür ederim çok güzel ağırladınız beni çok mutlu ettiniz inşallah yine geleceğim :-)) sevgiler..

      Sil
  5. Güzeller güzeli ablacım hoş sözlerin beni duygulandırdı valla çok teşekkür ederim
    iyi ki geldin ve iyi ki biz bir araya geldik
    tekrar buluşmalar olmasına hiç gerek yok gelmen için kafan bozuldu ekin ben geliyorum demen yeterli her zaman başım üstünde yerin var her zaman beklerim
    seviliyorsun
    <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @palatosun.. Ekincim beni çok mutlu ettiniz ve duygulandırdınız hepinize çok teşekkür ediyorum çok sevgiler tatlım :-))

      Sil
  6. Bizi kırmayıp kalkıp geldiğiniz için çok ama çok teşekkür ederiz tanıdığımıza o kadar mutlu olduk ki anlatamam! Başka güzel ortamlarda yine birlikte olabilmek dileğiyle..:)

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derinsah... ben de çağırdığınıza çok mutlu oldum harika bir gün geçirdim sayenizde :-)) çok sevgiler..

      Sil
  7. Bizim için İstanbul'dan gelmen bizi çok mutlu etti! Ama birşey itiraf edeceğim. O kedicikli cupcake etkinlik sonrasında Derin ve benim tarafımdan mideye indirildi :) Daha fazla dayanamadık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pekbilmiş.. :-)) ben de çok mutlu oldum Hilalcim afiyet olsun cupcakler gerçekte harikaydı :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...