15 Temmuz 2014

Bitenler #haziran..

Temmuz ayının ilk yarısını tatilde geçirince, haziran ayı bitenler yazısı için resim çekmeye ve yazmaya fırsat bulamadım. Hafta sonu acele ile resimleri çekip, daha uzatmadan yazısını da yazmak istedim.


Hemen başlayalım, yazısını burada yazdığım Sarıkız, cilt bakım rutinimin demirbaşlarından artık. Yine yazısını burada yazdığım Avon Solutions serisinin toniği köpüğünden önce bitti. İçinde alkol olan bir toniğim daha var, o da bitsin buna geri dönüş yapabilirim. Gratis'de satılan Alix şampuanı çok kayda değer bulmadım, o nedenle yazı yazmayacağım. Cyrene cilt aydınlatıcı toniği çok seviyorum, yazısı burada var. Sonbaharda tekrar kullanacağım.

Watsons'dan alınan bir günlük yüz peelingi, çok kocamamandı ve artık kokusu değişmişti atılıyor. Organique vücut peelingi ise tam yemelikti, kokusu falan harikaydı. Değişik çeşitleri ile birlikte yeniden alınacak.

Lancome yüz jeli, bu da eski bir ürün nihayet bitebildi, kokusunu sevmiyorum.  Denediğim facial mistlere Sephora'nın ki de eklendi, fena değil, yumuşak hem de ucuz. Loreal skin perfecting serum, çok beğenmedim,

Cyerene'nn her ürünü gibi bu kremine de bayıldım, içinde kimyasal yok ve SPF 15 güneş koruması var, asla yağlanma yapmıyor ve cildimi yumuşacık yapıyor. Seri halde yeniden alınacaklar içinde. Vivaldi Kozmetik Aynısafa özlü cilt kremi, bu kremi de beğendim, içinde SPF göremediğim için gece kullandım, yağlanma ve sivilcelenme yapmadı, kesinlikle sevdim. Garnier nem dengesi ise adı ile alakasız bir krem, bir kere yüzümü parlattı o bile yeter. Koi Tokyo green tea krem, bu kremi de sevdim, yüzümü parlatmadı, sivilce yapmadı.

Aubrey saç bakım kremi/maskesi, güzel ama bir Rapunzel's secret değil. Rapunzel's secret kömür tozlu saç bakım maskesi, bayılıyorum buna yazısı yakında gelecek. Selin duj jeli, kokusu şahane ve içinde mini microgranüller vardı sevdim. Benri koyu renk ojeler için aseton favorim zaten. Gratis'den diş macunu tadı fena değil, ama whitening özelliği yok gibi.

Benri pamuklar (temsili) ve Bebak makyaj temizleme mendili, Bebak mendillerin kokusu, yumuşaklığı falan güzel, yüz makyajını da fena çıkarmıyor ama göz makyajında iş değişiyor. özellikle koyu renk makyajı ve hele de rimeli silmek için çok ovuşturmak zorunda kalıyorum. Tek bir mendil yetmiyor ve üzerinden mutlaka yıkamam gerekiyor. Çok acil durumlar için kullanılır sadece.

Testerlar, kayda değer olanlar burada sadece, Limonian köpüren yüz yıkama jelini sevdim. Kiehls micro blur'de güzel gözenek görünümünü hemen azaltıyor. 

2 adet kalem, kuruyan bir Essence krem far, eski bir oje ve Farmasi diş macunu.

Konjac sünger sürekli banyoda artık, Skin79 besleyici, nemlendirici maske, bunu sevdim ve Shiseido göz maskesi, bunu da düzenli kullansam daha çok işe yarayacak ama unutuyorum.

Neyse ki haziran-temmuz bitenleri birleşmeden bu yazıyı aradan çıkardım, Çünkü Temmuz ayı için de baya bir bitenim ve çöpe gidenim olacak.
Sevgiler..

16 yorum:

  1. Ooo ne kadar çok ürün bitirmişin:)
    Organique ve Cyrene ürünlerine ben de bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Organique benimde favorim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun.. body peelingini ve duş jelini çok sevdim ben de..

      Sil
  3. Oyy çok seviyorum böyle deli gibi biten ürünleri okumayı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ezgierdoğan.. okumayı en sevdiğim yazılar bitenler zaten..:-))

      Sil
  4. Ah su sarikiz termal su buralarda olsa keske. Istanbul'a dondugumde stok yapip gelecegim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik.. kuaför malzemeleri sitelerinde satılıyor diye biliyorum..

      Sil
  5. Sarıkızı bulamıyorum artık önceden evimin arka sokağında ki ıtriyatcı da satılıyordu. =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ceydabyjade.. online olarak kuaför siteleri satıyor sanırım.. gerçi ben de kuaförden alıyorum..

      Sil
    2. Evet canim Kuafor sepetinde var. Oldukca da uygun aslinda ama Istanbul'a dongudumde alirim diye erteliyorum. Ceydos da yazmis Antalya'da bulunmuyor. Sen nerden aliyordun tatlim:)

      Sil
    3. @balböceğiilekozmetik.. ya kuaförümden alıyorum ya da evin orada küçük bir kozmetikçi var ona söylüyorum getirtiyor.. bu arada ne zaman döneceksin istanbul'a?

      Sil
  6. Tebrikler tatlim temmuz bitenlerini merakla bekliyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlıkareler.. :-)) o bitenlerden çok çöpe gidenler olacak..

      Sil
  7. Shiseido göz maskesi ilginç bir ürüne benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @onorr.. evet güzel aslında bir de düzenli kullansam faydasını da göreceğim ama :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...