25 Ağustos 2014

Doa Kozmetik cilt kremi&göz altı serumu

Günaydın. Doa Kozmetik daha önce bazı ürünlerini deneme fırsatı bulduğum, ürünleri doğal ve Türk yapımı bir marka, sadece online satışı var ve fiyatları da oldukça uygun. 
Güneş koruyucu cilt kremi ve göz altı serumundan oluşan bu iki ürün sevgili Makyaj Odası'nın  burada bahsettiğim etkinliğinde firma tarafından hediye edilmişlerdi. Özellikle güneş koruyuculu cilt kremini denemek için yaz aylarını beklemiştim. Şimdi Temmuz ayından beri deneyimlediğim ürünlerden bahsetmek istiyorum.

İçerikleri oldukça doğal ama yine de kendi sitelerinden link vereceğim çünkü orada içerik açıklaması daha net ve güzel yapılmış.
Göz altı serumu için buraya ve güneş koruyucu cilt kremi için de buraya bakabilirsiniz. 

Özellikle güneş koruyucu cilt bakım kremi çok ilgimi çekti çünkü bir kaç kullanımda gördüm ki yüzümde o yoğun beyazlığı bırakmıyor ve aksine hemen emilip normal hatta mat bir hava veriyor. Bunun da nedenini sitede şu paragrafı okuyunca anladım.
"Ürün araştırılırken kimyasal güneş koruyucular olmaksızın yapılamayacağını anladık, yapılırsa cildinizde süt beyaz bir titanyum dioksit veya çinko oksit tabakasıyla gezmek zorunda kalacaktınız ki bu hiçbir tüketicinin en azından yüzünde istemeyeceği bir görüntü. BU durum karşısında kimyasal filtreleri en aza nasıl indirgeriz araştırmaları bir yıla yakın sürdü ve en sonunda %2 kimyasal güneş koruyucu filtre kullanabileceğimiz formülasyon geliştirebildik.

Ürün formülü kabaca %87,5 su %2,5 kremleştirici özel soya lechitini %2 güneş filtresi, %2 bitki ekstresi, %1 vitamin, %1 doğal titanyum dioksit, %1 sodyum, çinko, manganez ve mangan PCA'lar (cildin yapıtaşı prolidon karboksilik asit), %1 biosaccaride sakızı içeriyor."

Evet sürülür sürülmez emiliyor ve elimde gördüğünüz gibi doğal hatta mat bir bitiş sağlıyor. Güneş koruma faktör derecesi ise 25 ve hem UVA hem de UVB ışınlarına karşı koruma sağlıyor. Belki plaj için yetersiz bir koruma ama şehir içinde makyaj altına yüzümde beyazlık oluşturmadan kullanabildiğim şahane bir krem bence. Fiyatı da çok uygun, online alımda tabi 15 TL. Ürün 30 ml. ve oldukça da bereketli. 

Göz altı serumuna gelirsek, serum bütün göz çevresi için değil, sadece göz altı için için düşünülmüş. Sabah ve akşam göz altına varsa başka bir göz çevresi kremi ile birlikte veya tek olarak uygulanabiliyor. Ben özellikle akşam sürdüğümde göz altımda hafif bir gerginlik hissediyorum.Yaz olmasına rağmen krem bulaşmıyor ve kusma yapmıyor, ayrıca bunu kullandığımdan beri de göz altı şişlerim uyku düzenim hala bozuk olmasına rağmen azalma kaydettiğini gözlemliyorum. Umarım etkisi kalıcıdır. Fiyatı sitesinde 30 TL. ve yine çok az miktarda kullanıldığı için oldukça uzun zaman gidecek bir ürün.

Doa Kozmetik'de 25 TL. üzeri alışverişte ücretsiz kargo uygulaması var. Ben hala tırnaklarım için kullandığım Shea yağı başta olmak üzere diğer kullandığım ürünlerden de çok memnun kalmıştım. Bu iki ürünü de tavsiye edebilirim.
Sevgiler..


12 yorum:

  1. güneş kreminden ben de çok memnun kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün.. evet dimi makyaj altına harika :-))

      Sil
  2. güneş koruyucu kremini merak ettim doğrusu, mat bir hava veriyor olması güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk.. evet o matlık çok iyi oluyor..

      Sil
  3. Göz altı serumuna göz diktim zira göz için ürün arayışındaydım,süper oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yaseminniey.. Memnun kalacağını umarım verdiği gerginlik hissi hoşuma gitti benim :)

      Sil
  4. sevgili blogger ve onun değerli okuyucuları, güneş kremini makyajın altına kullanırsanız makyaj malzemesinde bulunan titanyum dioksitle birlikte koruma seviyesi tavan yapar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @doa.. evet o bakımdan da çok memnun olduğum bir ürün.. teşekkürler verdiğiniz bilgi için :-))

      Sil
  5. Sampuan sac kremi almistim. Memnun kalmadim ama gunes koruyucu fena gozukmuor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @öylesinebiri.. şampuan sls barındırmadığı için sertleştirme yapıyor diye okumuşum ben henüz denemedim ama deneyeceğim.. güneş korumalı kremi yaz boyu kullandığım için çok memnunum..

      Sil
  6. Bende göz altı serumu aldım mimik kırışıklıkları için bakalım ürünün sonunda etkisini yazacağım umarım beklentimi karsilar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşee umarım karşılar güle güle kullan :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...