7 Ocak 2015

Dermokozmetik sitelerine yeni bir soluk daha geldi..

Keyifle alışveriş yaptığımız, arada indirimleri ile bizi sevindiren, bazen de testerları ile bizi şaşırtan dermokozmetik sitelerine bir tane daha eklendi, dermokozmetik.com. Aslında site çok da yeni değil ama ürün skalası her baktığımda genişleyen ve çeşitlenen bir site olduğu için bahsetmek istedim.

Benim çok severek kullandığım Dr. Murad'dan tut da Nuxe'a, LRP'a Llireac'a kadar pek çok marka bulunuyor, üstelik zaman zaman olan değişik indirim oranları ile de ihtiyacınız olan ürünleri daha uygun fiyata almış oluyorsunuz.

Physicians Formula Ürünlerinde %20 İndirim Fırsatını Kaçırmayın!

Cilt Bakımı, anne-çocuk, parfüm gibi kategorilerinin yanı sıra benim ilgili çeken tabi ki makyaj ürünleri kategorisi oldu. Burada ilk defa bayıldığım Caudalie'nin mineral pudra'sı olduğunu gördüm. Bunu hemen alıp denemek istiyorum mesela. 
Yine ürünlerini severek kullandığı Physcians Formula'da sitede şu anda %20 indirim ile satılmakta.

Hepsi bu kadar değil, sitede beyler için de pek çok değişik ürün seçeneği bulunuyor.

İhtiyaçlarınızı uygun fiyata almak ve indirimlerden anında haberdar olmak için siteye üye olmayı ayrıca instagram hesabını da takip etmeyi unutmayın.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...