16 Nisan 2015

Revlon ruj partisi..

Evet Revlon madem geldi Watsons'a içimde kalan bütün rujları bir anda aldım. Hiç sevmem öyle parti parti alayım, bütün istediklerimi, beğendiklerimi aldım rahat ettim.

revlon 


Toplu görünüş, 2 lip butter, 2 ruj ve bir de mat kalemlerinden aldım. Yalnız benim daha önce burada bahsettiğim kalem rujumun serisi gelmemiş, gelse o seriyi toptan alabilirdim ki aslında çok üzüldüm. Çok az kaldı bitmesine ve gıdım gıdım kullanıyorum artık. 

revlon

Aldığım rujların isim ve numaraları, bu kalem rujların da daha koyuca renkleri olaymış iyiymiş.  Lip Butter serisinden en istediğim renk olan  red velveti de sonuda bulup aldım ve şahane olduğunu düşünüyorum. 

 Mat lip balm Standout rengi, şahane bir kırmızı olduğu içi aldım ama diğer seçenekler çok cezbetmedi beni mesela koyu bir kahve olsa (açığa da razıyım ya) çok güzel olurmuş.

revlon

Swatch, tam mat bir sürüşte rengini veriyor. Kolay çıkmıyor, oldukça kalıcı ama tabi dudağı biraz kurutuyor. 

revlon

Lip butterlarım; candy apple ve red velvet. Önce red velveti bulamadığım için candy apple' ı almıştım ama iyi ki almışım almasaydım aklımda kalırmış o. Diğer bende olan ve burada bahsettiğim lip butter renklerine göre daha pigmentliler ama tabi sürekli tazelemek istiyorlar olsun çok güzeller.

revlon

Swatchları böyle, özellikle red velvet bir kat daha geçilip renk yoğunluğu arttırılabiliyor.

revlon
Bu iki ruju da görür görmez aşık olarak aldım, tabi çok kullanamayacağım ama renkleri şahane bence, hele de chocolicious'un rengine bayıldım.

revlon
Ay bakar mısınız. Bunlar aynı zamanda bir şeylere dupelar galiba ama bulamıyorum tam.

revlon
Renkleri çok yoğun, çok pigmentli ve kalıcılar. Çok mat değiller ama sheer hiç değiller dudağı da çok kurutmadılar.


Umarım Watsons kısa zamanda Revlon ürün çeşitlerini arttırır.  Daha önce yazdığım bütün Revlon ürünlerim yazısı için de buraya bakabilirsiniz.
Sevgiler..


30 yorum:

  1. Muhteşemler güle güle kullan hepsini! Ben o parti parti alan gruptayım ve sırada Candy Apple var sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin :-))) teşekkürler cady apple'ı çok seveceksin eminim..

      Sil
  2. Kahverengi olana bayildimm gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikhikayeleri teşekkür ederim..:-))

      Sil
  3. Standout rengine bayıldım ben ♥ Keşke dudağı kurutmasa daha iyi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kızsalşeyler mat rujların kaderi bu :-))

      Sil
  4. Çok güzel seçimler, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. oy Red Velvet olaymış ...MAC Runner ve Maybelline matlarından Divine Wine'a benzettim ben :) güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün dimi bir şeylere benziyor ama çıkaramıyorum :-)) teşekkürler canım Ankara'ya gelmedi mi daha Revlon gelmediyse bir an önce gelsin umarım..

      Sil
    2. öyle saçma ve uzak bir mağazaya geldi ki inanamadım..İnsan şöyle merkezi bir yere getirir ilk. Neyse bir İstanbul çıkartması planlıyoruz bakalım inşallah olur :))

      Sil
    3. @nilgün aa ne zaman geleceksiniz?? istanbul şubelerinin çoğunda var artık revlon rahatça bulursun burada aradığını..

      Sil
  6. Güle güle kullanın, iyi günler de.Renkler çok güzel...))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef çok teşekkürler..

      Sil
  7. Renkleri çok güzel iyi ki almışsınız..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nahidezerayak ay evet bence de içimde kalacağına :-))

      Sil
  8. Güle güle kullanın. Harika renkler.

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullanın,sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullanın ,renkler çok hoş...

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullan canım, çok güzeller ;) ben de mat balmlardan sultry ve lip butterlardan berry smoothieyi çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @özlemlekelebeketkisi evet onu da çok övüyorlar çok duyuyorum belki yaza doğru alabilirim.. teşekkürler :-))

      Sil
  12. tanıttığınız ürünlere renkler bayıldım

    YanıtlaSil
  13. Mat lip balm Standout'a bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elitstil o mat kalemler harika zaten keşke daha çok renk çeşidi olsaydı :-((

      Sil
  14. Revlon benim gencligimin cok kaliteli urunlerinden.. O zamanlar cokta pahaliydi..Ve her yerde bulma imkaniniz yoktu.. Tekrar markayi ve urunlerini gormek guzel.. Ben o zamanlar ozellikleojelerini cok severdim.. Fiyatlari nasil ? ENkisa zamanda Watsonsa ugrayip inceliyeyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizçatalkayaorhan ben de eskiden çok severdim sonra çekildi türkiyeden.. ojeler 10 tl rujlar fix 30 tl. fondöten de 50 civarı sanırım..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...