31 Aralık 2015

Yeni Yılınız Kutlu Olsun..

Herkese merhaba, 2015'i bu akşam artık geride bırakacağız. Bu sene özellikle son haftalarda kötü haberler getirmeye başlamıştı. Normalde batıl inançları olan bir insan değilim ama bazı şeylerin örneğin dönemlerin, nesnelerin hatta anların bile bir enerjisi olduğuna inanıyorum ve o enerji artık inanıyorum ki bozulmaya başladı. O yüzden bir an önce bu kötü dönemden çıkıp yeni bir döneme başlamalıyız.

yeni yıl

2016 inşallah hepimize daha uğurlu gelir, sağlığımız yerinde olur, sevdiklerimiz yanımızda olur, neşemiz, keyfimiz, ağzımızın tadı yerinde olur, bol paramız olur.


yeni yıl


Herkese bol keyifli bir yılbaşı akşamı diliyorum, 2016'nın ilk gününde görüşmek üzere...
Sevgiler..


44 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. @kadriye teşekkürler size de mutlu yıllar :-))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. @nilgün sana da mutlu yıllar Nilgüncüm sevgiler :)

      Sil
  3. mutlu sağlıklı huzurlu bir yıl dilerim canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahönen teşekkürler senin de yeni yılın kutlu olsun çok sevgiler :)

      Sil
  4. Size de sağlıklı, mutlu, başarılı ve bol huzurlu bir yıl dilerim :)
    matmazelgreen.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @matmazelgreen çok teşekkürler size de :-))

      Sil
  5. Güzel dilekleriniz için teşekkürler mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın rica ederim size de mutlu yıllar :-)

      Sil
  6. Benim de enerji olayına inancım çok. Kişilerin, objelerin ve dediğin gibi dönemlerin.
    Tüm dileklerine katılıyorum. Hep birlikte hak ettiğimizin en güzelini yaşamak dileği ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı inşallah canım bu sene hepimiz için daha iyi olsun o kötü dönemden çıkmış olalım...

      Sil
  7. İyi seneler, her şey gönlünce olsun 2016da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda sana da iyi seneler canım sevgiler :-))

      Sil
  8. Mutlu ve en önemlisi sağlık dolu bir yıl dilerim. Ben de takibe aldım bloğunuzu :-)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senyokkenkaçkezkırmızırujsürdüm ben zaten izliyormuşum sizin kullanıcı adınızı bulamadım ama GFC'de ??

      Sil
    2. ben takip ettiğim bloglarda görüyorum sizi, belki o anlık görünmemişimdir, bilemedim.

      Sil
  9. 2016 Hepimize sağlık, mutluluk, huzur, başarı getirsin.

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. @sanatınsaklısırları sana da canım sevgiler :-)))

      Sil
  11. Çok mutlu bir yil dilerim.

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. @zeynepaygün teşekkürler :-)) size de..

      Sil
  13. Sana da mutlu yıllar umarım tüm dileklerin gerçek olur 2016 da
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şafakkaradeniz inşallah canım hepimizin dilekleri gerçek olsun :-))

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. @nilmodadüşleri teşekkürler size de mutlu yıllar..

      Sil
  15. @sofradabulus size de mutlu yıllar diliyorum..

    YanıtlaSil
  16. 2016 inşallah 2015'ten çok daha güzel, mutlu, gözyaşlarının, acıların olmadığı bir yıl olur. Sevgiler.
    http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bizimevinmutfağı inşallah daha iyi olur bence de mutlu yıllar dilerim :-))

      Sil
  17. mutlu saglıklı yıllar İremciğim her şey gönlünce olur umarım, sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @periscope teşekkürler canım sana da mutlu yıllar :-))

      Sil
  18. Hepimizi güzel bir yıl olur dilerim ki (:

    YanıtlaSil
  19. Yanıtlar
    1. @gamzeesraersöz çok teşekkürler size de :-))

      Sil
  20. selam blogunuzu başka blogları okurken yeni gördüm çok beğendim aslında ilk diğerini gördüm güzel blog niye takipcisi az derken asıl blogun bu olduğunu fark ettim :) ben yazıları okumayı takip etmeyi yazmaktan çok seviyorum ama bu şekildede çok takipci sayım olmayacak sanırım :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sadecenilgün :-)) siz benim yedek blogumu keşfetmişsiniz demek ki asıl blog bu evet takip ede ede bir heves yazmaya başlarsınız bence ama..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...