26 Ocak 2016

Note Sunglow Foundation..

Note ürünlerinden bütün denediklerimi çok beğenerek kullanıyorum. O nedenle yaz ortası gibi yeni çıkan Sunglow Foundation 30 numarayı 2 al bir öde gibi bir kampanyada bulduğumda hiç düşünmeden aldım.

Note Sunglow Foundation
Note Cosmetics Sun Glow Foundation serisi 3 değişik renge sahip, ben içlerinde en altın tonlu ve en ışıltılı olan 30 numarayı uygun gördüm kendime. Normalde fiyatı 30 TL. yine de uygun bir fiyat ama bana 15 TL.'ye geldiği için daha da iyi oldu tabi.

Note Sunglow Foundation

Normal bir fondöten gibi ama renk daha altın ışıltılı, ister tek başına ister normal bir fondötenle karıştırılıp kullanılabilir.

Note Sunglow Foundation

Tabi yaz aylarında hafif bronz bir tenle şahane gidiyor ama kış aylarında da yüzünüzde güneş yansımalarını istiyorsanız normal bir fondötenle karıştırıp kullanabilirsiniz ki ben öyle yapıyorum.

Note Sunglow Foundation

Çok beyaz tenli değilseniz bunu benim yaptığım gibi tek başına kullanabilirsiniz. Kapatıcı özelliği yok ama ışıltısı harika. Renginiz hafifçe yanmış gibi duruyor. Tuhaf bir şekilde parlama yapmıyor, sadece cildinize ışıltı veriyor.

Note Sunglow Foundation

Hafif sağlıklı bir de ışıltı veriyor ama yine de kendinden ışıltılı olduğunu unutmadan sürmekte fayda var diye düşünüyorum. O nedenle  mat fondötenle karıştırıp uygulamak en iyisi olabilir.

Bir de tek başına kullanacaksanız yüz-boyun arasındaki renk farkını ve geçişi çok iyi ayarlamanız lazım yoksa boyun beyaz yüz çok ışıltılı kalır ki güzel durmaz. Note Kozmetik ürünleri Rossmann, Cosmohome,  Watsons gibi mağazalarda satışta bulunuyor.
Sevgiler..

42 yorum:

  1. BU fondöteni ben de merak ediyordum, ama bu tip ürünleri daha çok yazın kullanmayı seviyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina ben de o amaçla almıştım ama kışın da güzel oldu kullanıyorum :-))

      Sil
  2. Glow makyaj seven ben için çok güzel bir ürün.Yakından inceleyeceğim canım diğer renkleride merak ettim,teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum diğer bir renk daha bakır tonuydu ama 3. yü hatırlayamadım şimdi ama hepsi güzeldi :-))

      Sil
  3. Ya ben bunu yaz başında elime alıp alıp bıraktım; hatta mağazada bronzer gibi denedim; yani, yüzümün güneşte kaldığında ilk kızaracak noktalarına pıt pıt uyguladım ve sonuca da bayıldım. Ama niyeyse almaktan vazgeçtim. Sanırım bu yaz alıp aynen dediğim gibi sunkissed efekti için kullanacağım :) Güle güle kullan şekerim, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet yazın biraz yanınca nefis duracaktır senin teninde :-)) teşekkür ederim...

      Sil
  4. Note ürünlerini beğeniyorum bende özellikle matlaştırıcı fondöteni.
    bende blog açtım bloguma bakar ve hakkında yorum yaparsansan ve takibe alırsan çok sevinirim yorumlarınız benim için çok değerli http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şengülaşıkkutlu evet note oldukça başarılı bir marka..

      Sil
  5. yazın kullanılabilecek bir fondöten parlaklığına bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü evet şahane duruyor :)

      Sil
  6. Yazın cok güzel durabilcek bir fondotenmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @çağlagörmenoğlu yaz için özellikle güzel bir fondöten :)

      Sil
  7. Güzel bir renkmis. Yaza daha uygun gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dsoygul evet ama kışın da o canlı etkisi için kullanıyorum ben...

      Sil
  8. yapısı ve ışıltısı çok hoşuma gitti gerçekten yazın muhteşem olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedoşunblogu tabi yanınca ışıl ışıl duruyor cilt bununla :-))

      Sil
  9. Ah indirimde denk gelirsem ben de alayım. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi kesin girer indirime önümüzde 3 indirim dönemi var yaza kadar :-))

      Sil
  10. İndirimde bulursam alıyım yazın kullanırım çok hoş olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedefcoşkun :-)) kesin indirime girecektir hem de 3 defa ..

      Sil
  11. Yazın o kadar terliyorum ki fondöten kullanmaya çekiniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır işte sabitleyicilerle falan idare ediyorum ben bir de klima sağolsun tabi :-))

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet nefis duruyor :-))

      Sil
  13. note sunglow foundation.

    günışığı vakfı :)

    roman ismi gibi. dizi film ismi gibi yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone hahaha ürünlerin çoğunun ismi öyle artık öyle tek kelimelik isimler olmaz bunlara ne kadar uzun o kadar iyi :-))))

      Sil
  14. ayyy bayıldım resmen yaz için ışıl ışıl bi fondöten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik evet yaz aylarında süper bir ışıltısı var :-))

      Sil
  15. bayılıyorum buna..hatta bacaklarıma falan sürüyorum kremle karıştırıp :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün iyi fikir yazın harika olur gerçekten ..:-))

      Sil
  16. Yaz için oldukça güzel bir ürüne benziyor incelemek lazım aslında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi evet indirim olduğunda mutlaka bakın derim..

      Sil
  17. Cildim yağlı olduğu için hiç kullanamıyorum...Güle güle kullanın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezetdansı ben yağlı karma cilde sahibim bir sabitleyici ile kullanıyorum tabi..

      Sil
  18. Bu ürün bende de var ancak nedense elim bir türlü gitmedi öylece duruyor, hemen kullanmaya başlayayım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajtavsiyem ufak ufak dene bence seveceksin...

      Sil
  19. bu ürünü yazın alıp denemeyi isterdim ama fondöten ben de şimdiye kdar hep sivilce yapmıştı biraz da korkuyrum bu yüzden bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi bütün fondötenler mi sivilce yaptı o zaman mineral içerikli bir şey denemeni tavsiye ederim..

      Sil
  20. Yanar döner bir rengi mi var yoksa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam yok ciltte öyle yanar döner durmuyor..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...