22 Şubat 2016

14 Şubat #sevgipaylaşıncaçoğalır Etkinliği Sponsorları..

Geçtiğimiz hafta sevgili Ayşegül tarafından Taksim Vintage House Hotel'de düzenlenen #sevgipaylaşıncaçoğalır etkinliğinden ve o gün neler yaptığımızdan buradaki yazımda bahsetmiştim. O gün pek çok değerli firma da bizi yalnız bırakmamıştı, daha önce kullandığım bazı ürünler ve ilk defa tanıştığım pek çok ürün o gün benimle eve geldi. Hepsinden kısaca bahsetmek istiyorum.



Öncelikle şöyle bir toplu görelim, tabi hepsi bu kadar değildi ama kadraja ben bu kadar sığdırabildim.

The Premium organics

Öncelikle daha önce de değişik bir yağını, sanırım calendula yağıydı denediğim The Premium Organics  doğal olarak hazırlanan katı ve sıvı yağlarından örneklerle bizimle oldular. Firma ve ürünler hakkında ayrı bir yazı daha sonra gelecek.

Cyrene Bio

İşte bütün ürünlereni çok severek kullandığım ve faydasını da gördüğüm, doğal bir cilt bakım markası Cyrene Bio Kozmetik, portakallı vücut losyonu ve yeni çıkan, denemeyi çok istediğim macaron lipbalmından yollamış. O balma dokunmaya kıyamıyorum resmen o kadar tatlı görünüyor ve güzel kokuyor. 

Beliz Kozmetik

Daha önce Kiss markalı takma kirpiklerini kullandığım ve memnun kaldığım Beliz Kozmetik daha önce kullandığımdan değişik bir kirpik yollamış. Bunu da tabi özel bir güne saklamayı düşünüyorum. Ayrıca Kiss takma kirpikler Watsons Güzellik ödülleri adayı, oyunuzu kullanmayı unutmayın.

tatlimo.com

Her etkinliğimizde bizimle olan, güzel keklerini, çikolata kaplı meyvelerini bizimle paylaşan tatlimo.com da hem meyve sepetleri hem de indirim kuponları ile katılmıştı etkinliğimize. Ana mağazaları iş yerime çok yakın olan tatlimo.com'dan çok yakında koca bir sepet çikolatalı meyve almayı düşünüyorum kesinlikle.

butikbebiskurabiye

İlk yazımda da bahsettiğim gibi blog isimlerimize özel kurabiyelerimiz ve o leplezzetli pasta Ayşegül'ün arkadaşı butikbebişkurabiye tarafından hazırlanmıştı, eline sağlık diyoruz tekrar.

Neutrogena

El kremlerini ve vücut sütlerini çok sevdiğim Neutrogena'da şu sırada kullandığım vücut sütünün Norveç Böğürtlenli versiyonu ile katılmış. Bunu da en kısa zamanda deneyeceğim.


Revox Horse Tail Shampoo

Daha önce şampuan ve saç kremi yazısından burada bahsettiğim Revox çok sevdiğim şampuanını yollamış. Bunu yine saçlarımın daha çok dökülme eğilimine girdiği bir mevsim dönümünde kullanacağım.

Cosmed

Daha önce çeşitli ürünlerini kullandığım Cosmed ise cilt yatıştırıcı bir jel krem yollamış. Tabi bu güzelim çantanın içinde.

Neo Life Skin

İlk defa tanıştığım bir marka olan Neo Life Skin bir temizleme jeli ve toniği yollamış. Bunlar hakkında tabi hiç bir fikrim yok en kısa zamanda deneyeceğim. Ama incelediğim kadarı ile güzel olduğunu tahmin ediyorum.

Ixora

Kolonyalarını ve parfümlerini çok severek kullandığım bir marka, Ixora ürün gamını genişletmeye başlamış ve denememiz için bize yeni çıkan cilt bakım kremlerinden yollamış. Bendeki krem zeytin yağı özü içeriyor. Umarım cildime iyi gelir deneyeceğim bakalım. 

Ekoz Kozmetik

Yine adını duyduğum ama hiç bir ürününü kullanmadığım bir marka, Ekoz Kozmetik, vanilyalı bir oda ve kumaş kokusu yollamış. Kokusu vanilyalı cheese cake gibi bayıldım.

Nooksbooks.com

Kozmetikten sonra en sevdiğim ürün çeşidi olan kırtasiye aşkımızı ise Nooksbooks'un yolladığı bu zarif cep defterleri ile canlandırdık. Üzerindeki desenler harika ve tam da bize uygun değil mi sizce de?

Evocapil anti hair loss shampoo

İlk defa tanıştığım medikal bir marka Evocapil saç dökülmesine karşı şampuan Innoactive Medikal tarafından gönderilmiş. Bunu eşime denetmeyi düşünüyorum, saç dökülmesinden şikayetçi kendisi, bakalım severse kullanmaya devam ederiz.

Moshos Garden
Bir diğer sponsorumuz doğal ürünlerini çok severek kullandığım Moshos Garden idi. Uzun zamandır denemek istediğim tazeleyici nemlendirici tonik ve  Lava saç ve cilt bakım yağı'nı denememiz için göndermişler. Toniği hemen açtım denemeye başladım kısa sürede burada olacak. Daha önce yazdığım bütün Moshos Garden yazılarına da bakabilirsiniz.

Bepanthol

Losyonunu ve kremini eskiden beri severek kullandığım Bepanthol yeni ürünlerinden oluşan çok zarif bir kutu yollamış. hepsini deneyip blogda yazacağım.

elidor 

Uzun zamandır kullanmadığım ama açıkçası özellikle kuru şampuanını çok merak ettiğim bir marka olan Elidor bize komple bir saç serisi yollamış. Bir şampuanın fayda etmesi için destekleyici ürünleri ile birlikte kullanmak gerektiğine inandığım için bu set çok hoşuma gitti. En kısa zamanda deneyip paylaşacağım.

HC Hair Care

Ovex saç maskesi ve saç bakım yağının bana yaramadığı ancak kullandırttığım kim varsa bayılmış olan HC Hair Care daha önce denemediğim şampuan ve bakım komplexlerini yollamışlar. 

Amway Satinique

Temizlik ve özellikle leke çıkartıcı spreylerini evimden eksik etmediğim Amway Satinique saç bakım serisi ile katılmış. Bu seriden ısıdan ve çevresel faktörlerden koruyucu çift fazlı bakım spreyini hemen denemeye başladım bile.


Le Soleil Shampoo

Şu anda kullanmakta olduğum Le Soleil Shampoo Güneş görmeyen saçlara özel şampuan'da bizimle beraberdi. Bu şampuanı sevdim o yüzden de çok sevindim gelmesine. Şampuanla ilgili yorumlarım yakında blogda olacak.

Haceria Organics

İlk defa tanıştım bir marka Haceri Simya gerçekten güzel bir ürün seti yollamış. Çok merak ettiğim Krem peeling ve cilt bakım maskesinin ne yazık ki kullanım süresi mart ayında bitiyor görünüyor. Bitmeden bir deneyeyim dedim ama o ara cildimde bir sivilce çıktı, bundan mı değil mi bilemedim o nedenle bu ürünleri maalesef deneyemeyeceğim. Ama sıvı sabun ve duş jelini hemen denemeye aldım ve harika olduklarını düşünüyorum. 

CLC Critality Instant eye bag removal cream

CLC göz altı torbalarını anında yok eden göz kremini daha önce bir kaç blogda görmüş ve çok ilgimi çekmişti. O nedenle bu ürüne çok sevindim ve hemen de bir deneme yaptım nasıl anında oluyor diye ve evet oldu ama detayları daha sonra yazacağım.


Ojuvi Parfüm

İlk defa tanıştığım Ojuvi ise bizlere harika parfümler yollamış. Kokuları ve kalıcılıkları gayet yerinde olan bu parfümleri severek kullanacağım.

Bioderma

İşte eskiden beri kullandığımız, güvendiğimiz ve misel suyu efsane olan Bioderma, yeni ürünler çıkartmış ve denememiz için yollamış. Pembe şişedeki yüz temizleme jeline bayıldım diyebilirim. Esas mavi renklisini de severdim ama bu daha hafif, daha hoş kokulu ve daha pamuk gibi şimdilik bu kadar söyleyeyim, gerisi gelecek.

Otacı

Otacı'da tester ürünleri ile katılmış.

Splat Türkiye

İlk tanıştığım günden beri zevkle kullandığım, mağazalara yani Gratis'e gelsin diye beklediğim Splat daha önce denemediğim deniz mineralleri içeren diş macununu yollamış. Şu anda kullandığım çeşidi biter bitmez bunu deneyeceğim ve yazısı gelecek.

Deina Kozmetik

Renkli kozmetiklere geldik, ilk defa tanıdığım bir marka Deina Kozmetik bize dopdolu ve kocaman bir paket yollamış, içinde bir makyajda kullanılabilecek neredeyse bütün ürünler var. Görünce bayıldığımızı söylememe gerek yok tabi. Bu markayı hiç tanımıyorum, en kısa zamanda inceleyerek bir ön tanıtım yazısı yazacağım.

Deina Kozmetik

Deina Kozmetik kapatıcı/kontur paleti, güzelliğine bakar mısınız, daha elimi bile süremedim, bol bol bakışıyoruz ama.

Alix Avien

Ürünlerini özellikle ojelerini sıkça kullandığım bir marka olan Alix Avien'de yine dolu bir kutu yollamıştı. Özellikle terracota pudrasında sürekli aklım kaldığı için tabi ki bayıldım. Şu kadar söyleyeyim bu pudrayı daha önce almadığıma pişman oldum diyebilirim. 

Danone Activia

Ara öğün denilince sürekli aklıma gelen Danone Activia'da yeni çıkardığı incir ve cevizli ürünüyle,  çıtır gevrekli kahvaltılıklarıyla ve çilek ve kivili içecekleriyle bizimleydi. İçecekler oğlumun, ara öğünlük olanlar ise benim oldu.

Dimes

Ürünlerine güvendiğim markalardan biri olan Dimes'de taze sıkılmış 3 değişik meyve suyu ile bizimleydi. Bunlardan portakalı açtık ve hemen içtik tabi ilk kahvaltıda, gayette beğendik.

yamuk fincan

Yine bayıldığım, kullanmaya kıyamayacağım bir ürün de yamuk fincan'dan gelmiş. Bir makyaj/kozmetik bloggerına daha güzel ne verebilirsiniz ki..

Biraz uzun oldu ama hepsini tek yazıda yazmak, paylaşmak istedim. Ürünlerin bir kısmını kullanmaya başladım, yorumları kısa sürede burada olacak. Bizimle olan bütün herkese çok teşekkür ediyorum. Sizin özellikle merak ettiğiniz bir ürün de varsa yazın hemen yorumlamaya çalışayım.
Sevgiler..

48 yorum:

  1. Ürünlerin hepsi birbirinden güzel görünüyor.Güzel günlerde kullan,yorumlarını bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Sponsorlar çok çok iyiydi, hepsine ayrı ayrı teşekkürler :) Canım sen de hepsini güzel günlerde güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina çok teşekkürler canım sen de öyle :-))

      Sil
  3. Hepsini güle güle kullan ablacınm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik teşekkürler canım :-))

      Sil
  4. Cyrene ve Bioderma ürünlerin çok merak ettim.Yamuk fincana ise bayıldım.Mutlulukla kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin teşekkürler Filizcim :-)) a yamuk fincan tam bizlere göre değil mi :-)

      Sil
  5. Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  6. Sponsorlar gerçekten çok iyiymiş. Bazıları ilk defa duyduğum firmalar. Hepsinin yazılarını merakla bekliyoruz. Güle güle kullan, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş evet ben de bazıları ile ilk defa karşılaştım :-)) kullanmaya başladıklarımın yorumları gelecek yakında teşekkür ederim :-))

      Sil
  7. Hepsi çok güzel :) Bioderma'nın yüz yıkama jelini en kısa zamanda denemek istiyorum ben de :) Mutlulukla kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak çok teşekkürler :-)) o bioderma jel yumuşacık hassas bir cildin varsa dene derim..

      Sil
  8. Hepsi çok güzel görünüyor güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  9. Bayagi bereketli bir etkinlik olmus :) sayende yeni ürünler keşfedecegiz demekki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahönen evet yeni keşifler açısından güzel bir etkinlik oldu gerçekten de :-))

      Sil
  10. Hediyelerini güzel günlerde kullan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kızsalşeyler çok teşekkür ederim .-))

      Sil
  11. Hepsi birbirinden güzel. Merakla detaylı yazılarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi kullanmaya başladıklarımın yazıları en kısa zamanda gelecek..

      Sil
  12. cyrene macaron limbalma bayıldım :) ürünlerle ilgili deneyimlerini heyecanla bekliyorum cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nihankeçecitali benim de en sevdiklerimden biri daha dokunmaya kıyamadım bile pek :-))

      Sil
  13. Hepsi birbirinden harika <3 özellikle kontür paleti ne kadar güzel öyle. İyi günlerde Mutlu Mutlu kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam valla o paleti görünce gözlerim oynadı yerinden düşün yani :-))) çok teşekkürler :-))

      Sil
  14. Ne güzel seyler güle güle kullan canim.

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel rengarenk ürünler,ilgimi en çok saç bakım ürünleri çekti :) İyi günlerde kullanın, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nergismevsimi evet benim de hemen denemek istediklerim var içlerinde çok teşekkürler :-))

      Sil
  16. Hepsi çok güzel görünüyor , iyi günlerde kullan. Özellikle deina kozmetik ile ilgili yorumlarını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @feyzan çok teşekkürler :-)) en kısa zamanda yazacağım hepsini..

      Sil
  17. Ürünlerinizin hepsi harika özellikle alix avien setinize bayıldım

    YanıtlaSil
  18. Hepsi güzel ürünler. Güle güle kulanın.
    birgulunlezzetleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birgülerdoğan çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  19. Hediyelerin hepsi çok güzel ama fincanı çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme evet öyle özel parçalar benim de çok hoşuma gidiyor .-))

      Sil
  20. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet ben de bayıldım :-))

      Sil
  21. Hepsi çok güzel, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  22. kakao yağı favorimdir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. æbaharelkovan evet ben de çok severim özellikle de kokusunu :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...