16 Mart 2016

Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel..

#sevgipaylasincacogalir etkinlik sponsorlarından biri de herkesin H2O Micellar Water yani makyaj temizleme suyunu bayılarak kullandığı Bioderma idi. Bu temizleme jeli de yeni çıktığı için özellikle herkesin dikkatini çekti ve ben de hemen denemeye başladım.
Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel
Daha önce yağlı ciltler için olan temizleme jeli Sebium Foaming Gel'i bol miktarda kullanmış bir insan olarak ikisi arasında çok fark olduğunu söyleyebilirim. Sensibio karma va yağlı ciltler için, çok köpüren bir jel değil ve yıkadıktan sonra benim yağlıya dönük karma cildimde bile gıcır gıcır bir his bırakıp hemen nemlendirme isteyen bir ürünken bu daha hafif yapıda, daha çok köpürüyor. Daha çok hassas ve nem kaybı yaşayan cilt tipine uygun olduğu için durulandıktan sonra hafif nemli bir his bırakıyor. Fazla yağı da alıyor ama o gıcır his kalmadığı için daha güzel oluyor.

Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel

İçerik bu şekilde ama ürün özellikle belirtmem gerekirse parfüm, paraben, sabun, sülfat ve renklendirici içermiyor. Uygulaması ise ıslak cilde elinizde veya yüzünüzde köpürttüğünmüz jeli yayarak yapılıyor. O jelin yumuşacık yapısı gerçekten çok güzel, sürerken yüzümde kadife gibi hissediyorum. Diğer jele göre çok daha beğendim. 

Bu jel çeşitli online dermokozmetik sitelerinde ve eczanelerde satışta bulunuyor. Hassas cilde sahipseniz ve cildinizi köpürterek temizlemekten hoşlanıyorsanız  deneyin derim. 
Sevgiler..

43 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. @sofradabulus hassas bir cilde sahipseniz deneyebilirsiniz..:-))

      Sil
  2. Ben bu ürünü eczanede görüp çok merak etmiştim, senin yorumlamana çok sevindim! Diğer yeşil olanı hiç sevmiyorum kendi cildimde; ama bunda ışık var! Gerçi elimde 1,5 şişe Nip+Fab Glycolic Cleansing Fix var (favori temizleme ürünüm ve muhtemelen bunlar bana 1 yıl falan yetecek); ama, onlar bitince aklımda olsun. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik cildim aşırı yağlıyken kullanıyordum ama o gıcır his çok fena gerçekten :-(( benim de aklımda nib+fab denemek vardı ama avene ve bundan çok memnunum sanırım ben de ikisi ile devam edeceğim .-)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. @süslüpüslü evet hassas cilde pembe renk güzel olmuş :-)) hemen ilgi çekiyor..

      Sil
  4. Kopurterek temizlemesi güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer o köpüğün yumuşacıklığı da harika :-))

      Sil
  5. Jelin yumuşacık yapısı ambalajından bile hissediliyor.. Güzel bir formülü olduğu kesin. Güle güle kullanın..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti evet diğerine göre gerçekten daha yumuşak formül olduğu direk belli oluyor bence de:-))

      Sil
  6. Pek hassas sayılmaz cildim ama verdiği temizlik hissi güzelse dediğin gibi denenebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum hassas olmasa bile verdiği nem için de deneyebilirsin..

      Sil
  7. "audrey'in şekerleri" hangi marketlerde satılıyo yaaaaa. migrosta var mıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone yook ben yapıp satışa sunacağım :-))))) pek yakında burada :-D

      Sil
  8. Merak ettiğim bir üründü. Kuru bir cildim olduğu için temizleme jellerini pek sevemiyorum ama bunu bir deneyeceğim. O gıcır hissi hiç sevmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi o zaman o yeşil-mavi olan çok kötü etki yapar sana bunu deneyebilirsin bilmiyorum daha ufak bir boyu varmıdır ama Bioderma'nın belki de kötü özelliği bu boyları büyük bence 50 ml. 100 ml. gibi daha ufak boylu ürünler jeller de çıkartmalılar böyle denemek isteyenler için..

      Sil
  9. Bioderma eski bir marka olmasina ragmen hiç kullanmadigim markalardan. Senin yorumlarina güveniyorum bir sans verebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dsoygul aaa H2O sensibio makyaj temizleme suyunu da denemedin mi efsane gibi oldu o artık :-)) ben pek bayılmam ama olsun..

      Sil
  10. kopurterek yıkamak gercekten guzel ama bazen oyle usenıyorum kı hıc bana gore olmuyorlar :) Bıtınce evdekı stoklar bunu deneyım bır de :) Teşekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balınkokusu ben iki elim kanda olsa yüzümü sildikten sonra yıkamadan duramam temizlenmiş gibi gelmiyor bana ..

      Sil
  11. Bu ürünü kesinlikle deneyeceğim, yorumunuz da benim için harika oldu. Kullandığım temizleyici bitince kullanacağım ürün bu olacak. Kuru ve hassas cildim için, bu üründen çok umutluyum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak umarım iyi gelecektir nemli yumuşak bir his bırakıyor bende kuru bölgelerde bile çünkü..

      Sil
  12. Merak ettim şimdi teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  13. Cilt yapılarımız aynı olduğunu bildiğim için ve sen tavsiye etmiş ve memnun kalmışsan mutlaka denerim. Mavi olanını 2 sene önce kullanmış ve cildimi hafif gerdiğini ve kuruttuğunu hissetmiştim ve bu yüzden çok sevememiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayselvrl mavi olan direk bütün yağı emiyor ciltteki bazı zaman iyi geliyor ama bazen de yüzüm dediğin gibi gerim gerim geriliyor o yüzden bunu daha iyi buldum..

      Sil
  14. ambalajı çok sevimli sırf onun için bile alınabilir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik hahaha pembe ambalaj cazibesi diye bir şey var hakikaten herkesin dikkatini çekmiş ...

      Sil
  15. Yeşil olan favorim bu yenisini de çok merak ediyorum ! Güzel bir indirimle almak için beklemedeyim ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş yeşili seviyorsan bunu da seversin tahmin ediyorum online kozmetik sitelerinde mutlaka olur indirim ..

      Sil
  16. Ablacım benim cildim de kuru karma arası . Sebium Foaming cildimi germişti kullanamamıştım bile . Bu temizleyiciyi çok merak ediyordum. Artık almaya karar verdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik canım o senin cildini feci gerer benimkini bile krem sürmüşüm gibi geriyor ama bu daha nemli bir his bırakıyor ve kuruluğa sebep olmuyor sana daha iyi olacaktır..

      Sil
  17. Köpürmesi benim hoşuma gitmez heralde ama bioderma ürünlerini içeriği açısından severim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevdicann ben de köpüren ve o köpüğü yüze yumuşacık yayılan ürünleri çok severim.. :-))

      Sil
  18. tavsiyen ve bilgilendirme için teşekküşler deneyeceğim

    YanıtlaSil
  19. Yeşilli mavilikse paravan vardı. Çok az kaldı bitirip bioderma dosyasını kapatırım diyordum. Ama bu denenebilir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam o yeşilli mavili senin cildini çöle çevirir nasıl kullanıyorsun sen onu :/ daha yumuşak bir şey kullanman gerekir bence..

      Sil
  20. güle güle kullan, rengi çok hoşmuş ❤️ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hülyabeşli evet pembe nasıl dikkat çekici olmuş değil mi kesinlikle iyi düşünülmüş bu :-))

      Sil
  21. Bende yeni kullanmaya başladım bir hafta bile olmadı.. Cidden çok başarılı..

    YanıtlaSil
  22. Bende yeni kullanmaya başladım,cildimde çok fazla hassasiyet oluştu kızarmalar vs.. Puanlarımla hediye olarak almıştım. Çok kötü bir kokusu var sizin kullandıklarınız da öyle mi acaba ? Yoksa uzun zamandır raflarda bekleyen bir ürün mü hediye edildi bana sizce:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @unknown hiç kötü bir kokusu yok aksine yumuşak bir kokusu ve yapısı var diğer mavi renkli olandan çok daha iyi nereden aldınız hemen aldığınız yere götürün bence onu..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...