14 Nisan 2016

Hangisi İyi??

Benim gibi bir oje meraklısı tabi ki evinde bol bol aseton ve oje çıkartıcı da bulunduracak ama nasıl olduysa daha önce sanırım hiç aseton yazısı da yazmamışım. Şimdi son zamanlarda kullandığım 3 değişik asetonu karşılaştırarak yazmak istiyorum, bakalım hangisi iyiymiş.

Aseton

Öncelikle en baştaki Fresh'n Soft tabi ki aseton değil, asetonsuz oje çıkartıcı olarak geçiyor. Flormar asetonları ise daha önce kullanmıştım.  Bunların hem ambalajları hem de içerikleri değişmiş. Bende içinde omega yağı içeren oje çıkartıcısı var.  4 değişik türünde de tırnak besleyiciler olduğu söylenmiş. Ben o kadar iddialı konuşup, tırnak besliyor diyemeyeceğim  ama fena değil, ojeleri hatta koyu renk ojeleri bile güzelce zorlanmadan çıkarttı.  Benri koyu renk ojeler için olan aseton ise görüp alıp denediğim giden beri favorim. Şimdi kısa kısa hepsinden bahsedelim.

Benri koyu renk ojeler için aseton

Önce Benri, Gratis'de satılıyor ve her indirimde karaborsaya düşüyor. Gerçekten başarılı bir ürün, özellikle benim gibi tırnağı da boyamaya meyilli kırmızı, mavi, bordo, yeşil gibi tonlar kullanıyorsanız evde mutlaka bulundurun diyeceğim tek asetondur. En koyu rengi bile tek hamlede ve leke bırakmadan temizler, ayrıca çok yoğun uyguladığım simli ojelerimi de bekletmeye gerek kalmadan çok az ovalayarak çıkartır.   İçinde aseton olmasına rağmen tırnaklara da zarar vermez. Örneğin bazı asetonlar parmak derilerini bile büzüştürürken bunda öyle bir şey kesinlikle olmaz. Fiyarı 4-5 TL. olabilir sanırım ve artık genelde Gratis kart sahiplerine 3 al 2 öde gibi kampanyalarla satılıyor. 

Fresh'n Soft asetonsuz oje çıkarıcı

Fresh'n Soft'un aseton içermeyen oje çıkartıcısı, içeriğinde aseton yok ve E vitamini var. Normal renkli örneğin nude tonlu ojelerde başarılı performans gösterirken koyu renk ojeleri silmek bir işkence haline dönüşebiliyor. Sonuçta temizliyor ama 4-5 büyük pamuk ve şişenin yarısı gitmiş oluyor. O nedenle kendisini yaz aylarında daha pastel tonlu ojeler sürdüğüm zamana saklıyorum. Ayrıca nedense kokusu da çok kötü.

Flormar nail polish remover

Son olarak da Flormar, omega yağı içeren oje temizleyicisi, içeriğinde aseton var, fena da temizlemiyor. Kokusu ağır değil, rahatsız etmiyor. Ancak koyu renk ojelerde yine de Benri'ye göre bir tık daha fazla zorlandığımı görüyorum. Özellikle mavili tonları zor temizliyor ve tırnakta leke bırakıyor. Normal kırmızı tonlarda sıkıntı yaşamıyorum. 

Tabi Benri bir "ojelerin efendisi" ünvanı ile evimde her zaman bulunmaya devam edecek ama Flormar'ın diğer 3 çeşidini de deneyeceğim sırayla. Bunlardan başka Parmex ve Gülşah markalı asetonlar da kullanıyorum ve özellikle Parmex'den de gayet memnunum. Sizin asetonunuz veya oje çıkartıcınız hangisi?
Sevgiler..

52 yorum:

  1. geçenlerde ipelinanın bu mendil şeklinde olanını aldım kullandınız mı bilmiyorum ama çok başarılı buldum bloğumda da tanıtmayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi o mendilleri aramadığım sormadığım watsons kalmadı öyle bir üründen bile haberleri yok çoğu mağazanın herhalde satılmamak üzere yaptı ipelina diye düşünüyorum yani :-(( sen nereden aldın?

      Sil
  2. Özellikle benri marka asetonu merak ediyordum bu yazı benim çok işime yarayacak teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. İpelina nın mmendilini geçen gün gratis'te gördüm sanki ben. Bu arada Fres'n Soft cidden kötü. Geçen gün pembe mavi ojelerimi sileyim dedim 3-4 pamuk yarım kutu aseton gitti :/ Denemem için yollanmıştı tekrar almam. Benri güzel, Flormar'ı da seviyorum ama favorim Flormar'In süngerli olan <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş o ipelinaları hiç bir yerde bulamıyorum bakarım ama gratis'e :-)) süngerliler tırnak etlerimi aşırı kurutmuştu bir ara o yüzden hiç almam ama tekrar deneyeceğim sanırım ..

      Sil
  4. Benri Asetonu tek geçerim ♥ Faydalı bir yazı olmuş teşekkürler paylaşımın için ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kızsalşeyler kesinlikle benri diyorum ben de :-))

      Sil
  5. o zaman Benri'yi evden eksik etmiyoruz :)!

    YanıtlaSil
  6. Fresh'n Soft benim saçımı başımı yolduruyor resmen :)) Benri kesinlikle favorim! Fakat en son Sephora'nın süngerli asetonunu keşfettiğimden beri mutluluğu başka asetonda aramıyorum artık, mükemmel! Öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik o zaman flormar ve sephora süngerlileri kesinlikle deniyorum :-))

      Sil
  7. Uzun süredir benri kullanıyorum ve çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @matmazelgreen benri değil mi evet en iyisi bence de:-))

      Sil
  8. Benri benimde favori markam. Benim kızım oje canavarı olduğu için ojelerini nazikçe çıkartsın istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kadriye evet başka markalar denedikçe memnun kalırsam söylerim :-))

      Sil
  9. Benri markayı hiç denemedim ama öğrendiğim iyi oldu. ^^ Gece mavisi, siyah tarzı ojeleri sürdüğümde zorla çıkarıyordum. Bayağı bir uğraştırıcı oluyordu benim için. Teşekkürler tatlım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @valarmorghulis koyu renk ojeler için kesinlikle tavsiyemdir mutlaka bulunsun evde derim :-))

      Sil
  10. Parmex benim de favorim... Benri'nin klasik asetonunu hiç sevmedim ama şuan Flormar deniyorum, gerçekten iyi iş çıkarıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak klasik asetonu kırmızı renkli olanmıydı koyu renk ojeler için olan haricinde çok memnun değilim benri ojelerden ben zaten..

      Sil
  11. bilgilendirme işime yarayacak teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. Flormarı denemedim.Fresh'n Soft işkence aracı gibi ve kokusu berbat...
    İçlerinde hiç vazgeçemediğimse Benri tabiki :)

    YanıtlaSil
  13. benri yi ben de kullanıyorum. Bu ara mendilleri ben merak ediyorum. Bulursam ilk fırsatta alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zencefiltasarımevi o mendiller yok yok satılmamak üzere yapılmış sanırım :-((

      Sil
  14. gülme nolursun, şu anda elimde asetonum ojelerimi çıkartırken yazına denk geldim :)
    şelale süngerli 2 asetonum var. hani şişede olan. biri koyu renk ojelerim için biri açık renk. simli ojede dahil hiçbiri kalıntı kalmadan çıkıyor sürekli aldığım tek asetonum. indirimlerde 2,90a kadar düşüyor. normal fiyatı 4 tl civarında. çok memnunum. benim gibi pamukla uğraşmak istemeyen herkese de tavsiye ediyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda sanırım o şelale sünderli asetondu benim tırnak etlerimi kurutmuştu öyle bir etkisi yoksa artık yeniden alabilirim bir de çok çabuk biterdi hala öyle mi??

      Sil
    2. öyle çok hızlı kurumuyor. ama en fazla 2 ayda bi yenilemem gerekiyor. bide ben dedimya 2 tane kullanıyorum koyu ojeler için ayrı açık renkler için ayrı belki o yüzdenmi uzun süre gidiyor oda olabilir. tırnak etlerimi kurutma eski şişelerinde evet arada karşılaşıyordum ama şu son 3,4 aydır aldıklarımda karşılaşmıyorum. aksine bitirdikten sonra ellerimi yıkama ihtiyacı hissediyorum. şu aseton kokularını hiç sevmiyorum. o keskin koku bunlarda yok oyüzden tercih etmiştim ilk. şimdi sürekli aldığım tek asetonum diyebilirim.

      Sil
    3. @sevda bir tane alıp deneyeceğim bakayım eskiye göre nasılmış belki değişmiştir formülü daha iyidir..

      Sil
  15. Benri çok başarılı oje çıkarmada ☺️

    YanıtlaSil
  16. Benimde açık ara favorim Benri. Stok yapacak kadar başarılı buluyorum, analı-kızlı oje kullanınca iki kat elzem oluyorlar :) Parmex Benri'yi keşfetmeden önceki favorimdi, yine ara ara güzel fiyatla denk gelirsem alıyorum, zorlamıycak açık renk-şeffaf ojelerin temizliğinde kullanabiliyorum onu.. Flormarın asetonarından memnun kalmamıştım mesela,yeşil ve mor olanını kullandım diğerlerinden daha zor temizlediğini söyleyebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum o zaman yeşil ve moru denemiyoruz demektir :-)))parmex olur hep evde rastladıkça arada alırım .. ama benri stok halinde tabi..

      Sil
  17. annem için alıyorum gratisten denk geldikçe ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara evet 3 al 2 öde gibi gördüm mü hiç kaçırmam :-))

      Sil
  18. Cok faydali bir yazi olmus tesekkurler.. ayrica eklemek isterim, bahsettiginiz asetonsuz oje cikarici benim tirnak etlerimi oldukca kurutmustu. Kullanacaklarin buna da dikkat etmeleri gerekir. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @patlayanşeker yaaa :-( hiç öyle kuruluk yapacak kadar uzun üst üste kullanmadım bilmiyordum.. benrinin mesela içeriği daha kötü olması gerektiği halde hiç bir kurutma falan yapmadı...

      Sil
  19. Yine bir ortak konu daha. Zibilyon çeşit aseton ve oje çıkarıcı kullandım. Şu an evde kaç çeşit var bilmiyorum. Senin bahsettiklerinden Benri nin her çeşidinden memnunum bende Flormar yeşil ve pembe olanı denedim ondan da memnunum. Pembesini almaya devam ediyorum. Gülşah tırnaklarımı kurutuyor o sebeple almıyorum. Parex de fena değil. Fresh'n Soft sanıyorum hiç denemedim. Şimdi iki yeni marka var deneyeceğim. Bakalım onlar nasıl çıkacak? Sanırım 3 veya 4 aseton/oje çıkarıcı yazısı var blogda şimdilik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı aman deneme zaten hiç gerek yok böyle beyaz veya nude ojeyi bile o kadar zor çıkartıyor ki hiç değmez .. flormarın diğer çeşitlerine de bakayım mı bakmayayım mı karar veremedim ama süngerlisinden memnun kalmış herkes onu deneyeceğim bakalım..

      Sil
  20. Bu saıralar Parmex ve Benri'nin yeşil olanını kullanıyorum. Parmex kullandıklarımın içinde en yormayanı diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır bir de benri koyu renk ojeler için olanı dene derim çok memnun kalacaksın..

      Sil
  21. Asetonsuzdan çok memnun kalmadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @selmamollaoğlu evet çok zorluyor gerçekten çıkartırken..

      Sil
  22. Maalesef bizde bu markalar yok. Aseton tirnaklardaki soyulmalara da sebep diye düsünüyorum ama bir sekilde de çikacak bu ojeler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dsoygul bilmiyorum bende hiç öyle soyulma problemi olmadı sonuçta çıkartıp hemen yıkıyorum elimi kalmıyor..

      Sil
  23. şu anda ben de flormarın pembe orkideli olan asetonunu kullanıyorum. hayatımın asetonu olmadı ama genel olarak memnunum. simli olanlarda çok zorluyor beni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrim simli olanlar için tek yol Benri :-)))

      Sil
  24. Annemler geldiğinde ben sizin için hediye olarak Azerbaycandan bir marka aseton getirtirim bir kaç tane o asetonun üzerine başka aseton kullanmayı istemezsiniz inanın bir daha. Boyutu küçük ama çokk güzel ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hayalbayraktar :-))) çok teşekkürler düşünmeniz yeter ..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...