25 Eylül 2016

Günün Ojesi Pastel Turkuaz..

Pastel Kozmetik tarafından düzenlenen Renk Laboratuarı yarışmasının 2. si Turkuaz isimli oje var bugün blogda. Bu yarışma ojelerini mağazalarda çok aramama rağmen bulamamıştım. Neyse ki sonra Pastel bir etkinlikde bu ojelerin de olduğu bir paket yollayınca 3 ojeyi de deneme fırsatı buldum. Pastel Turkuaz'ı ise yaz aylarına ayırmıştım. bayramda sürebildim ancak.

Pastel Turkuaz oje
Bu renk ojeleri yaz aylarına çok yakıştırıyorum. Bu oje Pastel'in klasik ojeleri gibi, aynı yapıda ve aynı parlaklığa sahip. Üzerine cila sürmedim ama sürsem daha parlak ve daha dayanıklı olurdu sanırım. Tırnaklarımda 3 gün durdu ve dayandı. 
Pastel Turkuaz oje

Ben bu rengin mağazalarda da satılıp sürekli koleksiyonda yer almasını isterdim açıkçası. yaz aylarında kullandığım en güzel renklerden biri oldu bence.

Siz ne düşünüyorsunuz?
Sevgiler..
  

39 yorum:

  1. Renge bayıldımmmm. Senin tırnaklarında gerçi her oje çok güzel duruyor. Ben uzun süredir rengarenk ojeler sürmüyorum ama sürenlere çok yakıştırıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @evremedusa çok teşekkürler :-)) yazın böyle cıvıl cıvıl seviyorum...

      Sil
  2. bu rengi yarışmada ben tasarlamıştım şimdi okuyunca çok hoşuma gitti yazdıklarınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gaye aaa sahi mi bilmiyordum tebrik ederim harika bir renk olmuş Pastel'de çok güzel hayata geçirmiş rengi zevkle kullanıyorum.. :-))

      Sil
  3. Ben kışa da çok yakıştırıyorum bu rengi İremcim, çok güzelmişş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır kışın da kullanırım zaten bırakmam :-)))

      Sil
  4. Turkuaz ve su yeşili tonlarını çok sevdiğim için bende de pastelin bu renkleri mevcut :) Yazın kullanması çok güzel oluyor gerçekten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü evet ben de çok severim bir kaç değişik marka var elimde hepsi ayrı hoş .-))

      Sil
  5. Çok güzelmiş rengi, tam yazlık ♥

    YanıtlaSil
  6. Rengine bayıldım. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @biblog teşekkürler rengi ben de çok sevdim :-))

      Sil
  7. muhteşem bir renk yahu! çok yakışmış her zamanki gibi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrimsu çok teşekkürler canım .-))

      Sil
  8. Bu renk en favori yaz ojelerimden.Güle güle sür canım çok yakışmış ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet ben de yaza çok yakıştırıyorum bu rengi çok teşekkürler Filizcim .-))

      Sil
  9. Ojeyi ben de çok beğendim, tam bir yaz rengi. Çok enerjik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kirazkahve evet denizde falan harika duruyor zaten :-))

      Sil
  10. Benzer bir tonu hangi markada gördüğümü hatırlamaya çalışıyorum. Kiko diye hatırlasamda yalanda olmasın şimdi :D Renk çok yakışmış,güle güle kullan canım. Eline sağlık :* <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nisaistanbullu bir kaç markada çok benzer tonlar var Kiko stantlarını daha hiç göremedim o yüzden bilemiyorum orada var mı diye..teşekkür ederim..

      Sil
  11. Bu renk bende de var, online satın almıştım ve tam yaz ojesi bence de... Rengi çok güzel... Yarışma ojelerini keşke daha kolay bulabilseydik. Mutlulukla kullanın İrem Hanımcım <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog ah o yarışma ojelerini ilk zamanlarda ne aradım ne aradım :(( mağazalara verseydi süper olurdu tabi ama neyse artık teşekkür ederim canım :-))

      Sil
  12. Renk olarak süper ama ber ojede kullanamazdım sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu aslında kullanması çok kolay bir renk :-))

      Sil
  13. Çok güzel bir renk güle güle kullan canım bayıldımmmm! :)))

    YanıtlaSil
  14. Yanıtlar
    1. @gülözdemir evet en sevdiğim renklerden benim de..

      Sil
  15. Harika bir renk tam yazlık

    YanıtlaSil
  16. renk çok güzel ve sana da çok yakışmış tatlım

    YanıtlaSil
  17. Tam da yazlık bir renkmiş, tırnaklar muhteşem zaten maaşallah nazar değmesin :) Bu tonlar bazen sarartabiliyor tırnakları, bunda öyle bir durum oldu mu İremcim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @glamsight canım çok teşekkür ederim :-)) benim tırnaklarım zaten çok beyaz değil o nedenle extra bir etkisi var mı yok mu bilemiyorum.. alta baz sürüyorum zaten arada limonla falan ovuyorum az da olsa beyazlatma etkisi oluyor bunların..

      Sil
  18. Çook severek kullandım, sende duruşu da yine muhteşem

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...