18 Kasım 2016

Avene Cilt Tonu Düzenleyici ve Nemlendirici Kremler..

Avene ürünlerini seviyorum, cildim ile de anlaşıyorlar demiştim daha önceki yazılarımda, bugün de yine Avene markasına ait cilt tonu düzenleyici yani renkli nemlendirici ve nemlendirici kremlerden bahsetmek istiyorum. 
Avene nemlendirici krem

Avene nemlendirici kremin daha önce tam boyunu kullanmıştım. Yaz aylarında cildim ile iyi uyuşan, çok parlama yapmayan, yumuşak ve çok yoğun olmayan bir nemlendirici. Ben severek kullanıyorum. Hatta kış aylarında da daha yoğun serumlarla beraber kullanmıştım. Elimde bir kaç tane de tester olunca onlar da bitsin istedim. Duruma göre gelecek yaza tam boy bir nemlendirici alabilirim yine.

Avene nemlendirici krem

Kremin içeriğini buradan inceleyebilirsiniz. İlk sırada Avene termal sularında da kullanılan kaynak suyunun olması beni mutlu ediyor. O nedenle Avene ürünleri bende cilt yatıştırıcı etki yapıyorlar. 

Avene nemlendirici krem

Gelelim renkli nemlendiriciye, renkli nemlendiricilerle aram BB ve CC kremlerle olduğu gibi pek iyi değil. Üstüne daha kapatıcı olsun diye illa bir fondöten sürmek istediğim için cilt tonum çok koyulaşıyor. Tek başına kullansam örtücülüğü bana yeterli gelmiyor. O nedenle sadece yaz aylarında o da çok nadiren kullandığım bir ürün kendisi. Avene Hydrance  Optimal Legere, SPF 30 faktöre sahip. "Legere" yazan krem normal-karma ciltlere, "Riche" yazan ise kuru ve çok kuru ciltlere uygun bir renkli nemlendirici. Her ikisi de 40 ml.'lik tüp ambalajda ve tek renk tonu olarak geliyorlar. Tüpün ince ağzı ürünün son derece konrtollü alınmasına olanak sağlıyor. Ama azaldığında dibini de kullanmak adına kesmek zorunda kalacağım bir ambalajı var.

Avene nemlendirici krem

Avene nemlendirici, çok yoğun değil, hafif günlük bir krem benim için gece tek başına kullanıma da yeterli değil.

Avene nemlendirici krem

 Bu da cildime verdiği görüntü, canlı ve parlak kesinlikle yağlı yağlı durmuyor.

Avene nemlendirici krem

Bu da Avene Hydrance Optimale Legere SPF30 renkli nemlendirici, görünce insan bir korkuyor zaten hemen bu ne kadar koyu bir ton diye.

Avene nemlendirici krem

Ama sürüp de cilde tamamen yedirilince ortada ton diye pek bir şey kalmıyor. Örtücülük hiç yok ama genelde eşitlenmiş ve  aydınlanmış bir cilde kavuşuyorsunuz.

Yine de bana yeterli değil, dediğim gibi örtücü bir ürün olsun istiyorum ben ama bunu hafif aydınlık versin diye fondöten içine az az karıştırıp uygulayabilirsiniz ki ben öyle yapıyorum zaten. tek başına kullanmaktansa böylesi daha iyi bana. Özellikle geçtiğimiz gün makyaj blogumda bahsettiğim stik fondöten ile karıştırıp uygulayınca bence çok iyi sonuç veriyor. Hem fondötenden ötürü kapatıcı hem de Avene renkli nemlendiriciden  ötürü canlı ve eşitlenmiş bir cildim oluyor. Ama siz kapatıcı olmasına gerek yok, cilt tonum eşitlensin biraz da aydınlık görünsün derseniz çok güzel olur tabi.
Sevgiler..

38 yorum:

  1. şimdiye kadar hiç Avene marka bi ürün kullanmadığımı fark ettim, nemlendirici denenebilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrudüvenci bence termal su ile başla derim .-))

      Sil
  2. NICE TONE
    http://www.melodyjacob.com/

    YanıtlaSil
  3. Ben de hydrance legere in nemlendirmesini sevdim 2 tester kullandım. Renkli olanını da eczanede bileğime sıktılar şöyle bi yayınca koyu geldi. Belki daha çok ovup yedirince kalmazdı bişi ama ben koyu olur diye bırakmıştımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikaşığı evet ilk etapta gerçekten koyu duruyor biraz yedirip zaman vermek lazım sonra cilt tonu ile bütünleşiyor..

      Sil
  4. Benim icinde birazcik örtücü olmayinca kullanasm gelmuyor ya bb ve cc kremler benim icin de yeterli gelmiyor yada biz oyle hissediyoruz belkide yeterli oluyordur :) icim rhat etsin diye bende hep icine biseyler karistiriyorum . Bilgi icin tesekkurler tatlim 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @tekinaytül ben baya bir tek başına da denedim bunu kesinlikle en azından bana yeterli değil :-) rica ederim..

      Sil
  5. Bu markayı hiç kullanmamış olan benim için çok faydalı bir yazı olmuş. Nemlendiricisini denemeyi çok isterim doğrusu bu ürün internet satışı var mı acaba? çok teşekkürler audrey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birsençendeoğlu pek çok kozmetik satış sitesinde Avene ürünleri bulunuyor sık sık indirime giriyor veya 3 al 2 öde gibi kampanyalar oluyor oralardan bakabilirsiniz :-)) rica ederim beğenmenize de çok sevindim..

      Sil
  6. Verdiği aydınlık acayip güzelmiş!!! Çok beğendim! Çok güzel makyaj bazı olur diye düşünüyorum! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet çok yoğun uygulamazsam gayet iyi oluyor :-)) teşekkürler canım..

      Sil
  7. Ben de Başak gibi baz olarak nasıl olur diye düşündüm okurken İrem Hanımcım :) Verdiği sağlıklı, aydınlık görüntü çok güzelmiş. Avene ürünlerini ben de seviyorum. Mutlulukla kullanın, sevgilerimle... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog evet çok abartmadan sürersem güzel bir baz oluyor teşekkürler canım .-)))

      Sil
  8. Ay İremcim aynı ürünü ben de seçtim ve yakında blogta olacak. Tabi bana biraz bronzer gibi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet senin cildin benden daha açık çok çok az açık renk bir fondötenle karıştır daha iyi olur sanırım o zaman..yorumlarını bekliyorum..

      Sil
  9. Bilgilendirici bir yazı olmuş.Emeğinize sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. detaylı yazı için çok teşekkürler emeğine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü teşekkür ederim .-))

      Sil
  11. Nasıl güzel bir aydınlık katmış <3 açıkçası ben de o tonu görünce çok koyu diyecektim ki çok şaşırttı beni. Avenenin içeriğini her daim beğeniyorum. Güle güle kullan İrem ablam <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sinempehlivan teşekkürler canım cilt tonumla baya bir bütünleştiği için neyse ki sorun yaşamadım...

      Sil
  12. İkisinin de verdiği görünümü çok beğendim İrem'cim ama renkli nemlendirici biraz daha örtücülük verseymiş nefis olurmuş. Nemlendiricisini deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır evet tek başına da kullanırdım o zaman tabi iyi olurdu :-)

      Sil
  13. Avene ürünleri ile daha tanışma fırsatım olmadı ama bb kremi görsem alabilirdim. :) Işıltısı olması avantaj ama örütücülük yönünden zayıfmış gerçekten, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mary evet sağlıklı canlı bir görüntü veriyor ama örtmüyor.. teşekkür ederim .-))

      Sil
  14. yaz aylarında örtücülük olmadan genel görünümü eşitleyen ürünleri seviyorum. belki o zaman deneyebilirim .) avene ürünlerine semptaik git gide artıyor =) elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrimsu teşekkürler canım :-)) evet avene'i ben de büyük bir keyif ve güvenle kullanıyorum..

      Sil
  15. Avene'ın nemlendiricisi sağlıklı bir ürün, tahriş olayı söz konusu olmamış...
    Renkli nemlendirici de ışık direk vurmadığı takdirde güzel bir ışıltı verecek gördüğüm kadarıyla. Ürünler güzel, yorumunuza sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filmgündemi evet o içindeki termal su sayesinde cildi kesinlikle tahriş etmiyor gayet rahat kullanıyorum teşekkür ederim :-))

      Sil
  16. termal suyu dışında hiçbir ürününü denemedim sen de güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  17. Cilt bakımı deyince aklıma gelen ilk markaların başında Avene geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet canım benim de öyle :-))

      Sil
  18. Cilt tonu düzenleyicisini bilmiyordum bakayim ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet var böyle değişik ürünleri..

      Sil
  19. Avene harika ya çok seviyorum ben ürünlerini bunu hiç kullanmadım ama çok hoşuma gitti ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi evet güzel marka ben de seviyorum :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...