8 Ocak 2018

Jefree Star Likit Mat Ruj İncelemesi.

Bugün farkettiğimden beri  kurduğu markayı hayranlıkta takip ettiğim Jeffree Star Cosmetics'e ait 3 harika rujdan bahsedeceğim. Jeffree Star bir makyaj vloggerı, youtube da   6 milyona yakın, instagramda ise 5 milyondan fazla takipçisi var. Sanırım 3-4 sene önce kendi markasını yaratarak bu işe başlamış. Marka almış gitmiş ben öyle diyeyim size. Bütün ürünleri vegan ve hayvan dostu hatta dudak peelingleri yenebiliyor. Ayrıca paraben free ve gluten de bulunmuyor. Ben önce en soldaki Designers Blood rengini almıştım ve makyaj blogumda yazmıştım. Bugün ise daha sonra dayanamayıp aldığım iki renk ortadaki metalik no tea no shade ve mat androgny renklerinden bahsedeceğim. 
Jeffree Star Cosmetics



Önce mat olan Androgny renginden başlayalım. Dayanamayıp aldığım ve 2017 makyaj favorilerim içinde olan  paleti de aynı adı taşıyor ve tıpkı bu renk bir de far rengi var. En favori rengim olduğunu söylememe gerek yok sanırım.

Jeffree Star Cosmetics
Rujların hepsi aşırı aşırı pigmentliler, tek bir aplikatör ile rahatça uygulama yapılabiliyor. Herhangi bir meyve, çiçek falan kokmuyorlar. Sürüldükten çok kısa süre sonra sabitleniyor ve kesinlikle ıslak mendil veya makyaj temizleyici ile silinmezse çıkmıyor. Kuruduktan sonra kesinlikle bulaşmıyor. Ürünü sürmeden güzelce çalkalanması ve aplikatöre gelen rengin fazlasının alınması öneriliyor. Ayrıca yağlı bir yemek yenildiğinde içlerden çözülerek çıkmaya başlıyor. 
Jeffree Star Cosmetics
Ruj dudağınıza yapışmasına rağmen dokusunda hiç bir yapışkanlık hissi bulunmuyor.  Androngny son zamanlarda kullandığım en güzel renk ve mat ruj formülüne sahip diyebilirim. Fiyatı 18$ ve ne yazık ki Türkiye gönderimleri yok.

Jeffree Star Cosmetics

İçerik için buraya da bakabilirsiniz.  Bu arada kapakların farklı renk olması değişik zamanlarda değişik koleksiyonlar için üretildikleri anlamına geliyor. Kış için çıkardığı likit rujların kapakları beyazdı mesela. No tea, no shade isimli metalik renge gelirsek, Kendisi mor/kahve tonlarının birleşiminden oluşuyor. Tamamen yani bir likit mat ruj kadar kurumasa da elinizle dokunduğunuzda hafif bir ıslaklık geliyor ancak rujun kendisi gelmiyor. Üzerinde elinizi gezdirirseniz ise dağılmaya başlıyor. Yine gördüğüm en güzel ve değişik renklerden biri.
Jeffree Star Cosmetics

Üstten itibaren androgny, no tea no shade ve designers blood görülüyor. Yapılarının ne kadar yoğun olduğunu görebilirsiniz. Ama dudakta hiç bir fazlalık yaratmıyorlar. Tabi bütün mat rujlar gibi üst üste sürülerek tazelemeye hiç uygun değiller. 

Renklerin tamamını buradan görebileceğiniz markanın bütün renkleri çok güzel ve özel bence ve çoğuna gösterecek muadil bulamıyorum. Eğer benzer renkler biliyorsanız yazarsanız sevinirim.
Sevgiler..



40 yorum:

  1. En üstteki renk androgny, bu benim hoşuma gitti.Gün içinde ruj tazelemek zorunda kalmamak güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beğendimpaylaştım benim de favorim o canım :-))

      Sil
  2. Renkleri en sevdigim tonlar.
    Saglikla kullan canim.💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  3. Özellikle ortadakine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifleri metalik olan evet favorim değil ama yine de çok değişik bir renk gerçekten :-))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet çok güzel daha ne renkler var bir de :-))

      Sil
  5. Vlogger'lıktan markaya..Alkışı hak ediyor.İsmi ilk defa duydum.No tea no shade bir ruj için oldukça ilginç bir isimmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden yabancı vloggerlar yani meşhur olanların hepsi ya markalarla ortak çalışıyor ya da kendi markalarını kuruyorlar artık..evet bütün ruj isimleri çok değişik :-))

      Sil
  6. Ne demek Türkiye gönderimi yok asdfgjk çok güzeller ama :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun ahh olsa Senacım ben sıradan alacağım çoğunu ...

      Sil
  7. harika renkler çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü evet çok güzel renkleri var...

      Sil
  8. Renkleri gerçekten çok güzelmiş ya keşke ülkemize de gelse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer ben de çok isterim burada satılmasını :-))

      Sil
  9. markayı ilk kez duydum renkler harikaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara evet çok güzel başka renkler de var :-))

      Sil
  10. Benim ilk kez gördüğüm bir marka ,üç renkte bana hitap ediyor. Güle güle kullan ablacığım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme çok teşekkürler canım :-)

      Sil
  11. No tea no shade beni benden aldı ... Jeffree muadili gerçekten yok, bazı markalar parasını hakediyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün gerçekten öyleymiş denemeden bu kadar para etmez diyorsun ama deneyince hak veriyorum ben de :-))

      Sil
  12. hepsi harika duruyor. Bende deneyeceğim bunları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşegülünmakyajdeneyimleri ben de 1-2 renk daha alabilirim yani :-))

      Sil
  13. Genellikle tercih ettiğim renkler.. İnceleyip değerlendireceğim. Çok teşekkürler..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti rica ederim :-))) beğenmenize sevindim...

      Sil
  14. Ortadaki renge bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi metalik olan çok güzel ve değişik bir renk...

      Sil
  15. ayyy işte yenen ruj bence olması gereken buuuuu zateeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone evet değil mi zaten yiyoruz bari içerik temiz olsun..:-))

      Sil
  16. Çok güzel renkler seçmişsin canım.Hepsi birbirinden güzel ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet ben de çok seviyorum hepsini :-))

      Sil
  17. Renjler cok guzel evdekileri bitireyim de 😊

    YanıtlaSil
  18. Daha tek bir ürün almadım markaya ait ama sanırım ilk alacağım şey aydınlatıcı olacak :)

    Sevgiler
    Ebru :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico ben de alsam alırım yani o son çıkardığı aydınlatıcı paletini harika duruyor .-))))

      Sil
  19. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...